مدیرعامل خوشه طلایی ساوه در گفت و گو با فوتبالی: یک مدیر توانمند می تواند فدراسیون فوتبال را احیاء کند

مدیرعامل خوشه طلایی ساوه در گفت و گو با فوتبالی: یک مدیر توانمند می تواند فدراسیون فوتبال را احیاء کند

پایگاه خبری فوتبالی- تا روز برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، پایگاه خبری فوتبالی با اعضای مجمع درباره این انتخابات و معیارهای رییس فدراسیون فوتبال برای اداره این فدراسیون، گفت و گو خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، امروز با حسین پرویزی مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال صحبت کردیم.

گفت و گوی فوتبالی را با پرویزی بخوانید:

مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه می گوید:رئیس آینده فدراسیون فوتبال باید بتواند یک ساختاری را تشکیل بدهد که با هرگونه فساد در فوتبال مبارزه کند.

حسین پرویزی در گفت و گو با فوتبالی با اشاره به ویژگی های رییس آینده فدراسیون فوتبال می گوید: مهمترین ویژگی رییس آینده فدراسیون مدیر بودن او است، باید شجاع، نترس و با درد فوتبال آشنا باشد و بتواند حق فوتبال را بگیرد، به تیم های پایه مخصوصا باید توجه ویژه ای داشته باشد تا بتوانیم تیم های ملی قوی داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه هیات رییسه جدید باید متشکل از چه افرادی باشد می گوید: افرادی که در هیات رییسه هستند باید افراد با تجربه ،کاردان و آشنا به فوتبال و مسائل فوتبال باشد و اگر کسی این توانمندی ها را نداشته باشد بهتر است صندلی هیات رییسه را مانند گذشته اشغال نکنند.

پرویزی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به فرد رای خواهید داد یا به برنامه گفت: صد در صد به برنامه رای خواهم داد برنامه ای که رییس آینده فدراسیون فوتبال توانمندی اجرای آن را داشته باشد، البته باید ببینیم برنامه ای که داده می شود چه اندازه با واقعیت نزدیک است و چه اندازه با سیستمی که در فدراسیون هست تطابق دارد.

مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه ها در انتخابات فدراسیون فوتبال می گوید: شاید کاندیداها فرصت لازم برای معرفی برنامه های خود در رسانه ملی را نداشته باشند اما این رسانه های آنلاین و نشریات هستند که می توانند بدون جانبداری از آنها برنامه ها و رزومه افرادی که کاندیدا هستند را معرفی و منعکس کنند.

پرویزی با اشاره به مشکلات رییس آینده فدراسیون فوتبال و پرونده های حقوقی مانند ویلموتس و هزینه سنگین تیم های ملی می گوبد: کسی که برای پست ریاست فدراسیون کاندیدا شده است با علم به این موضوع جلو آمده است که مشکلات را می داند و وضعیت موجود فدراسیون را کاملا رصد کرده است، رییس آینده برای حل مشکلات باید به دنبال اسپانسرهای قوی باشد تا کمک حال فوتبال باشند و بتواند با کمک آنها به دور از هرگونه حاشیه مشکلات مالی فوتبال را در همه زمینه ها حل کند و در کنار آن به فکر دریافت مطالباتی که در فیفا و نهادهای دیگر داریم باشد.

مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه در ادامه افزود: فدراسیون فوتبال با توجه به وضعیتی که آقایان برجای گذاشته اند برای رییس آینده یک زمین سوخته است اما یک مدیر توانمند و رییس دانا و شجاع می تواند آن را احیا کند، اگر رییس آینده فدراسیون فوتبال آشنا به مسائل اقتصادی ،فرهنگی و ورزشی باشد با توجه به اینکه فوتبال یک پتانسیل اقتصادص و صنعتی دارد می تواند مشکلات را در فدراسیون با برنامه ای که خواهد داشت در مسیر رشد و پویایی قرار دهد.

پرویزی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ویژگی هایی که شما از آن نام بردید در بین 4 کاندیدای پست ریاست وجود دارد می گوید: هر 4 نفر توانمندی های خاصی دارند و قطعا می توانند در صورت انتخاب اگر مشورت پذیر باشند و یک هیات رییسه همدل را در کنار خود همراه کنند تغییر شرایط موجود فدراسیون کار سختی نخواهد بود.

مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه با اشاره به صحبت هایی که این روزها درباره حمایت وزارت ورزش از برخی کاندیداها صورت گرفته است می گوید: یکی از آیتم هایی که فیفا به آن ایراد گرفته است دخالت دولت در فوتبال است و شاهد بودیم که وزیر ورزش و معاونین ایشان را از داشتن حق رای در اساسنامه جدید محروم کردند اما من معتقدم نظارت باید باشد و نهادهای نظارتی بر چگونگی برگزاری انتخابات نظارت دقیق داشته باشند، دخالت دولت و خط مشی دادن برای اجرای برنامه های دولت در فدراسیون ایراد دارد و مغاییر اساسنامه فیفا است.

7655