بازیکنان رئال مادرید چه مدل خودرویی را برای فصل جدید انتخاب کردند؟

بازیکنان رئال مادرید چه مدل خودرویی را برای فصل جدید انتخاب کردند؟

پایگاه خبری فوتبالی - برای هفدهمین فصل پیاپی، ترکی رئال مادرید خودروهای رسمی خود را برای ادامه فصل دریافت کردند. در مراسمی که در پارکینگ ورزشگاه دی استفانو برگزار شد، بازیکنان رئال مادرید خودروهای آئودی جدید خود را مطابق عادت همیشگی دریافت کردند. امسال فدریکو والورده هافبک اروگوئه ای رئال مادرید گران ترین خودرو را که مدل RS Q8 به ارزش 160 هزار یورو بود، دریافت کرد. کاسمیرو هافبک برزیلی خودروی RS اسپورت بک به ارزش 148 هزار یورو را دریافت کرد. زین الدین زیدان سرمربی و سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید نیز مدل RS به ارزش بیش از 140 هزار یورو را انتخاب کردند.

به گزارش فوتبالی، ارزان ترین خودرو نصیب کریم بنزما شد. مهاجم فرانسوی مدل Q5 را انتخاب کرد که کمی بیشتر از 50 هزار یورو قیمت دارد. مارکو آسنسیو هافبک مایورکایی نیز مدل هیبریدی را انتخاب کرد تا نشان بدهد که طرفدار محیط زیست است. 

هشت بازیکن رئال مادرید خودروهای مشکی رنگ را انتخاب کردند : بنزما، واران، ایسکو، والورده، مندی ، ماریانو، اودریوزولا و مارسلو در حالی که زیدان و شش بازیکن رئال مادرید رنگ طوسی را برگزیدند: راموس، هازارد، کارواخال، کورتوا، ناچو و وینیسیوس. همچنین کروس، آسنسیو، لوکاس، رودریگو و میلیتائو به سراغ رنگ سفید رفتند، لونین و مودریچ نقره ای را انتخاب کردند و کاسمیرو نیز به سراغ رنگ قرمز رفت.

4125