یک شایعه عجیب در آستانه انتخابات: کاندیدای معروف پست ریاست انصراف می دهد

یک شایعه عجیب در آستانه انتخابات: کاندیدای معروف پست ریاست انصراف می دهد

پایگاه خبری فوتبالی- روزهای منتهی به انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال معمولا روزهای پر خبر و پرحاشیه و پر شایعه ای است. 

به گزارش فوتبالی، برخی خبرها و شایعات  درباره انتخابات معمولا تایید و برخی هم تکذیب می شود، یکی از این خبرها و شایعات که امروز منتشر شده مربوط به یکی از کاندیداهای پست ریاست فدراسیون فوتبال است که البته باید دید تایید می‌شود یا نه.

در شرایطی که یکشنبه هفته آینده مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد و این مجموعه با رئیس جدیدش آشنا می‌شود، شایعه ای منتشر شده که یکی از کاندیداهای پست ریاست فدراسیون فوتبال قصد کناره گیری از مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال را دارد.

این کاندیدای ریاست فدراسیون سابقه ورزشی زیادی در عرصه های مدیریتی دارد و گفته می شود به دلیل اینکه آرایی که برای او جمع آوری شده مورد نظرش نبوده و دور از انتظارش است  قصد دارد از ادامه رقابت با سایر کاندیداها کنار رفته و انصراف دهد.

درباره این شایعه بهتر است به این نکته اشاره کنیم برخی معتقدند این کاندیدا شانس دارد در مجمع روز 10 اسفند در رقابت با سایر کاندیداها حتی به دور دوم هم برود اما گویا برآورده نشدن انتظارت او بعد از مذاکره با اعضای مجمع باعث شده تا این تصمیم را بگیرد و همچنین متوجه شده است در دور دوم هم احتمال پیروزی در انتخابات را ندارد.

البته اطرافیان، دوستان و اعضای ستاد او در تلاش هستند تا او را از انصراف، منصرف کنند.

گفتنی است که سایت باشگاه خبرنگاران جوان هم امروز خبری در این رابطه منتشر کرده بود.

7655