سوال روز/ چه کسانی در انتخابات فدراسیون فوتبال، رد صلاحیت شده اند؟

سوال روز/ چه کسانی در انتخابات فدراسیون فوتبال، رد صلاحیت شده اند؟

پایگاه خبری فوتبالی- فدراسیون فوتبال صبح امروز در خبری که روی خروجی سایت فدراسیون قرار گرفت اعلام کرد 10 نفر از افرادی که برای پست هیات رئیسه کاندیدا شده اند از سوی کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال رد صلاحیت شده اند.

به گزارش فوتبالی، پس از اطلاعیه فدراسیون فوتبال و اعلام این خبر گمانه زنی درباره نام افراد رد صلاحیت شده از سوی کمیته بدوی در رسانه ها آغاز شد و در بین این 10 نفر نام های مختلفی مطرح شده است که البته توانستیم به برخی نامها دست پیدا کنیم و حتی با رد صلاحیت شدگان تماس گرفتیم تا صحت و سقم خبر را پیگیری کنیم اما برخی از این افراد پاسخگوی تماس ها نبودند و برخی هم در گفت و گو با فوتبالی مدعی شدند که اصلا ثبت نامی در هیات رئیسه انجام ندادند تا رد شوند! این در حالی است که نام آنها و یا ویدیوی حضور آنها در ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال وجود دارد.

در هر حال قرار است طی روزهای پنجشنبه و جمعه اسامی نهایی تایید صلاحیت شدگان به فیفا و ای اف سی ارسال شود و روز شنبه این اسامی به اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال داده می شود و این کار به معنی رسانه ای شدن نامهاست. البته فدراسیون فوتبال به صورت ویژه ای مراقب است تا اسامی تایید صلاحیت شده تا اول هفته بعد لو نرود.

انتخابات فدراسیون فوتبال در حالی قرار است 10 اسفند ماه برگزار شود که اولین مرحله تایید صلاحیت افراد کاندیدا برای هیات رئیسه و ریاست فدراسیون از سوی کمیته بدوی اعلام شده است و کسانی که رد صلاحیت شده اند این فرصت را خواهند داشت تا روز چهارشنبه در کمیته استیناف انتخابات اعتراض خود را پیگیری کنند.

7655