مهمان ناخوانده درون زمین چمن در لیگ سوئیس؛ وقتی سگ رئیس وارد زمین چمن می‌شود!

مهمان ناخوانده درون زمین چمن در لیگ سوئیس؛ وقتی سگ رئیس وارد زمین چمن می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی – روز گذشته در سوپر لیگ سوئیس اتفاق جالبی افتاد و در حالی که دیدار سیون و زوریخ در چهارچوب رقابت‌های این لیگ در حال برگزاری بود یک مهمان ناخوانده وارد زمین شد.

به گزارش فوتبالی، بارها کلیپ ها و فیلم‌های کوتاهی از حضور حیوانات به صورت اتفاقی درون زمین چمن، در فضای مجازی منتشر شده و این بار هم نوبت حضور سگ رئیس یک تیم درون زمین چمن رسیده.

روز گذشته و در جریان بازی اف سی زوریخ و سیون پس از گلزنی زوریخی‌ها و به تساوی کشاندن بازی یک سگ وارد میدان شد و بازی را متوقف کرد. این سگ متعلق به آنسیلو کانپا، رئیس باشگاه زوریخ بود و «کوکی» نام داشت. کوکی در دقیقه ۴۰ وارد بازی شد تا عوامل اجرایی زمین و بازیکنان به خنده بیفتند. نکته بامزه آن جا بود که این سگ اخلاق خوبی داشت و بدون ایجاد آزار و اذیت تنها باعث توقف چند ثانیه از بازی شد. سپس از زمین مسابقه بیرون رفت و نزد صاحبش برگشت.

ویدیوی حضور این سگ درون زمین و لحظات بامزه خروج او از زمین در فضای مجازی مورد استقبال هواداران قرار گرفته و با سرعت فراوانی دست به دست می‌شود.

بازی مذکور هم با حساب ۱-۱ به پایان رسید و به این ترتیب زوریخ پس از بازل و یانگ بویز در رده سوم جدول لیگ سوئيس قرار گرفت.

1101