سه مدال رنگارنگ برای ملی‎‌پوشان کاراته ایران در سوئیس

سه مدال رنگارنگ برای ملی‎‌پوشان کاراته ایران در سوئیس

پایگاه خبری فوتبالی- ملی‌پوشان کاراته ایران در رقابت‌های بین‌المللی سوئیس سه مدال طلا، نقره و برنز کسب کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، رقابت‌های بین‌المللی کاراته سوئیس در شرایطی در شهر بازل این کشور در حال برگزاری است که در پایان رقابت سه کاراته‌کا کشورمان در این مسابقات، سجاد گنج زاده به نشان طلا رسید، بهمن عسگری نشان نقره را از آن خود کرد و مهدی خدابخشی در جای سوم ایستاد.

در رقابت‌های وزن  84+ کیلوگرم، سجاد گنج‌زاده با سه پیروزی برابر نمایندگان الجزایر، ترکیه و آذربایجان فینالیست شد و با پیروزی 4 بر یک مقابل حریف فرانسوی خود در فینال به نشان طلا دست یافت.

بهمن عسگری پس از پیروزی مقابل کاراته‌کا کشور آلمان، با دو پیروزی 6 بر 3 و 8 بر صفر برابر نمایندگان کشور میزبان به دیدار نیمه نهایی راه یافت و با برتری قاطع 8 بر صفر مقابل  حریف ترکیه‌ای خود فینالیست شد، اما با قبول شکست 3 بر یک مقابل حریف گرجستانی خود به نشان نقره دست یافت‌.

در وزن 84- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در گام نخست نماینده کشور ایتالیا را از پیش رو برداشت و در ادامه با قبول شکست 4 بر 2  مقابل حسن ارسلان ترکیه‌ای راهی جدول شانس مجدد شد.خدابخشی  در ادامه با کسب 2 پیروزی مقابل نمایندگان کشور کشور گرجستان و ترکیه به نشان برنز این وزن دست یافت.

لازم به یادآوری است که نمایندگان کاراته ایران در وزن آزاد رقابت‌های بین‌المللی سوئیس نیز به میدان رفتند که نتوانستند مدالی کسب کنند.

1999