آل نعمه در گفت و گو با فوتبالی: سیدجلال می تواند به تیم ملی دعوت شود

آل نعمه در گفت و گو با فوتبالی: سیدجلال می تواند به تیم ملی دعوت شود

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع سابق تیم ملی در صورت بازی نکردن در لیگ، وارد عرصه مربیگری خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، احمد آل نعمه در مورد اینکه به عنوان بازیکن به فوتبال برمی‌گردد یا خیر گفت: فکر نمی‌کنم دیگر به فوتبال به عنوان بازیکن برگردم. برای نیم فصل پیشنهاداتی از لیگ یک دارم ولی فقط در لیگ برتر بازی خواهم کرد. از لحاظ بدنی آماده هستم و تمرینات خوبی را انجام دادم و اگر به فوتبال برنگردم به مربیگری فکر خواهم کرد. به هر قیمتی حاضر نیستم فوتبال بازی کنم 

بازیکن سابق فولاد در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شرایط جدول، شاگردان نکونام شانسی برای قهرمانی دارند، این توضیح را داد: فولاد کمترین گل خورده را دارد و بسیار سختکوش است و سخت می‌بازد. این تیم در خانه باختی نداشته و به نظرم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.

این بازیکن که پست تخصصی اش دفاع وسط بود در مورد اینکه چرا تعداد دفاع وسط خوب در فوتبال ما کم شده و همچنین آمادگی بالای سید جلال حسینی در سن ۳۹ سالگی گفت: فکر می کنم که یک دهه است ما مشکل دفاع وسط داریم. برای مثال شما در استقلال مشاهده کردید که غلامی و روزبه چشمی هیچکدامشان پست تخصصی شان دفاع وسط نبود ولی در این  پست بازی کردند و این خیلی بد است. دفاع وسط همانند دروازه‌بانی  کاملاً یک پست  تخصصی است و  برای مربیان از ارزش بالایی برخوردار است. راجع به سید جلال باید بگویم که ت. یکی از بهترین مدافعان حال حاضر ایران است. او با توجه به سن و سالش کاملاً حرفه‌ای عمل می‌کند و جوانان می‌تواند او را الگو قرار دهند. سیدجلال آنقدر از نظر بدنی آماده است که می‌تواند به تیم ملی هم دعوت شود و این نشان می‌دهد که سن فقط یک عدد است زیرا سید جلال حسینی همچنان کارش را خوب انجام می‌دهد.

1122