کیفیت نازل بازیکن آرسنال: به سمت اوت پاس داد!

کیفیت نازل بازیکن آرسنال: به سمت اوت پاس داد!

پایگاه خبری فوتبالی - شاید پیش بینی شکست آرسنال مقابل منچسترسیتی در ادامه مسابقات لیگ انگلیس در روز یکشنبه دور از انتظار نبود.

به گزارش فوتبالی، صدرنشین لیگ انگلیس در دقیقه دوم بازی، رحیم استرلینگ با ارسال ریاض محرز گلزنی کرد و دروازه برند لنو را گشود. این بدترین شروع ممکن برای توپچی ها بود که کمی بعد ممکن بود گل دوم را هم از استرلینگ بخورند اما این اتفاق رخ نداد. تا پایان بازی گل دیگری بین دو نیم جا به جا نشد اما برخی از اتفاقات نیمه اول مورد توجه آرسنالی ها قرار گرفت.

بازی در ورزشگاه اتحاد تقریبا یک طرفه بود و بسیاری از هواداران آرسنال در شبکه های اجتماعی از دیدن یکی از صحنه های بازی در این بازی کاملا شگفت زده شدند. صحنه ای که هکتور بیرین دفاع کناری اسپانیایی آرسنال در متن آن بود. در حقیقت بازیکن اسپانیایی در این صحنه شرم بار که در توییتر وایرال شده، وارد نیمه زمین منچسترسیتی شد و وقتی با بازیکن حریف مواجه شد، کاملا دستپاچه شد. او در ابتدا سعی کرد که بازیکن حریف را دریبل بزند اما وقتی که فهمید شانسی ندارد سعی کرد که توپ را به بازیکنان دیگر پاس بدهد اما پاسش کاملا بی هدف بود چرا که اوت را هدف گرفت تا کیفیت نازل خود را نشان بدهد. برخی هواداران آرسنال در توییتر می گفتند که بیرین بدترین بازیکن تیمشان است.

4125