نامه جالب و احساسی هوادار رئال مادرید و جمع آوری امضا برای ماندن راموس

نامه جالب و احساسی هوادار رئال مادرید و جمع آوری امضا برای ماندن راموس

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که برای عشق به فوتبال حد و مرز وجود ندارد و حالا هواداری از منطقه جمهوری دومینیکن که خودش را "هوادار حقیر رئال مادرید" معرفی می کند، جمع آوری امضا را از هواداران رئال مادرید آغاز کرده تا آنها نیز از او حمایت کنند تا راموس قراردادش را تمدید کند. در حقیقت فقط چهار ماه تا پایان قرارداد راموس باقی مانده و بعد از آن بازیکن آزاد محسوب می شود و هنوز باشگاه نتوانسته نظر وی را برای تمدید قراردادش جلب کند.

به گزارش فوتبالی، دنی مارتینز نام هواداری از رئال مادرید است که نامه ای را به فلورنتینو پرز مدیر باشگاه در وبسایت "Change.org" فرستاده و خواستار ماندن کاپیتان شده است. افراد دیگر می توانند با ثبت ایمیل خود، زیر این درخواست امضا بزنند و خواستار ماندن راموس شوند.  متن نامه بدین شرح است:

"سلام، من دنی مارتینز اهل جمهوری دومینیکن هستم. یک هوادار متواضع و وفادار بهترین باشگاه دنیا یعنی رئال مادرید. بی اندازه نگران شرایط قرارداد کاپیتان و اسطوره باشگاهمان یعنی سرجیو راموس هستم. جناب آقای فلورنتینو پرز، لطفا تلاش مضاعفی داشته باش تا بتوانی برای تمدید قرارداد کاپیتان ما سرجیو راموس به توافق برسی. صرفنظر از کرونا و سن سرجیو راموس، او لایق برخورد مناسب تری درون و بیرون زمین است. او لیاقتش را دارد تا برای چند سال دیگر با ما بماند. سرجیو راموس کاپیتان من، نماینده من، نماینده پیراهن رئال مادرید و ارزشهای باشگاه است. بیماری کرونا از نظر احساسی و مالی روی همه ما به صورت مستقیم و غیرمستقیم تاثیر گذاشته است. من از ماه ژولای سال گذشته از کارم معلق شده ام و لحظات سختی را تحمل می کنم اما سعی می کنم که با نیرو و روحیه باشگاه رئال مادرید، مشکلات را پشت سر بگذارم. همه ما مشکلات خودمان را داریم. جناب مدیرعامل، قرارداد کاپیتان ما را هر چه زودتر تمدید کن و ما را در این سال جدید خوشحال کن. من و میلیون ها رئالی بی اندازه متشکر خواهیم بود."

4125