علی‌نژاد: باشگاه استقلال در مورد کانالهای هواداری اقدام قضایی کرده است

علی‌نژاد: باشگاه استقلال در مورد کانالهای هواداری اقدام قضایی کرده است

پایگاه خبری فوتبالی- معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش در امور باشگاه استقلال دخالت ندارد و این صحبت کانال های هواداری است و نباید توجه کنید.

به گزارش فوتبالی، مهدی علی‌نژاد درباره خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: کار جدیدی انجام شد و یکسال و نیم کار کردیم و جلسات متعددی داشتیم. این دو باشگاه از نظر زیر ساختی برای ورود به بورس مشکلات داشتند. افزایش سرمایه انجام و بدهی و درآمد‌ها شفاف شد. در سال ۹۸ حسابرسی شدند. حسابرسی منتهی به ۶ ماهه دوم نیز برای پرسپولیس تا تاریخ ۳۰ آذر و برای استقلال در ۳۰ دی ماه انجام می‌شود. متعاقبا مدارک در فرابوس بارگزاری شده و ارائه مدارک و مراسم معارفه با هیئت پذیرش صورت گرفت. زمانی که هیئت پذیرش اعلام کند، جلسه برگزار می‌شود و دو باشگاه از مدارک خود دفاع می کنند، تقریبا کار نهایی شده است.

وی در خصوص اینکه در کانال‌های هواداری در مورد وریا غفوری و محمود فکری وزارت ورزش را متهم به دخالت می‌کنند، گفت: بارها گفتم که ما دخالتی نداریم. این حرف‌ها در کانال ‌های هواداری است و توجه نکنید. اقدامات قضایی از سوی باشگاه‌ در مورد این کانال‌ها انجام شده است اما ادمین اکثر این کانال‌ها در ایران نیستند و فقط فضاسازی می‌کنند.

7474