فونسکا پاسخ می‌دهد: چرا رم مقابل تیم‌های درجه یک برنده نمی‌شود؟

فونسکا پاسخ می‌دهد: چرا رم مقابل تیم‌های درجه یک برنده نمی‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی – پائولو فونسکا درباره اینکه رم مقابل تیم‌های بزرگ به مشکل برمی‌خورد صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، فونسکا در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل براگا به خبرنگاران گفت: بازی حریف را مشاهده کرده‌ام. مخوصا بازی شان مقابل پورتو و اسپورتینگ. آن‌ها مربی خوبی دارند و فوتبال خوبی بازی می‌کنند. می‌خواهیم برنده شویم اما بازی سختی داریم. به همه هشدار می‌دهم. در خط دفاع مشکل داریم زیرا کومبولا و اسمالینگ را نداریم اما در خط حمله و هافبک همه آماده‌اند جز الشراوی که ۱۰۰ در آماده نیست. مشکلات با ژکو؟ همه چیز حل شده.

رم مقابل تیم‌های بالای جدول در سری آ حتی یک برد هم بدست نیاورده. فونسکا در این رابطه می‌گوید: نمی‌توان آن را رد کرد. فکر می‌کنم تنها مسئله در بازی مقابل تیم‌های بالای جدول نتیجه باشد. نمایش‌های‌مان ناامیدکننده نبوده. یوونتوس را مجبور به دفاع کردیم و آن‌ها ۲ گل‌شان از ۳ شوت به سمت دروازه به دست آمد. در دربی بد بازی کردیم و در نیمه دوم بازی مقابل اتالانتا هم همینطور. در بقیه دیدارها خوب بودیم.

سرمربی رم در ادامه گفت: ما در رتبه سوم قرار داریم و بسیاری تصور می‌کردند ششم یا هفتم شویم. خوب بازی می‌کنیم و انگیزه داریم. هدف مان بازگشت به لیگ قهرمانان است. می دانیم که ۶ یا ۷ تیم قوی در سری آ وجود دارد. لیگی که بین ۵ لیگ معتبر اروپایی است و تیم های زیادی در آن برای رسیدن به لیگ قهرمانان می جنگند. پیش‌بینی سخت است اما هدف ما صعود به لیگ قهرمانان است.

1101