علی جباری: آقایان دست از سر استقلال بردارید

علی جباری: آقایان دست از سر استقلال بردارید

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال در خصوص مسائل اخیر این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، شرایط خاص استقلال باعث شد تا علی جباری بالاخره سکوت خود را بشکند. پیشکسوت استقلال در گفت و گو با فوتبالی اظهار داشت: متاسفانه دخالت های وزارت ورزش استقلال را به این روز انداخته است. آقایان دست از سر استقلال بردارید. چند سال است که شما با دخالت ها و جا به جایی افراد در باشگاه استقلال این تیم را به این روز انداخته اید. چرا دست از سر استقلال بر نمی دارید؟

وی در ادامه افزود: متاسفانه چند سال است که هواداران استقلال هم دچار چند دستگی شده اند و همین مسئله خیلی به استقلال آسیب می زند. من از هواداران استقلال می خواهم اتحاد داشته باشند و به جای حمایت از اشخاص از تیم حمایت کنند. این چند دستگی بزرگ ترین ضربه را به استقلال می زند.

جباری در ادامه افزود: بهتر است تا آخرین لحظه از استقلال حمایت شود. این که عده ای طرفدار فلان شخص باشند و از کسی خاص حمایت کنند، هیچ کمکی به استقلال نمی کند. این استقلال است که باید مورد حمایت قرار بگیرد نه اشخاص.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: متاسفانه عده ای هم هستند که به هواداران خط می دهند و می خواهند جریانات را به ضرر استقلال دنبال کنند. هوادار استقلال نباید همسو با این جریانات شود. این که هواداران استقلال و پرسپولیس هم وارد جنگ با هم شده اند، اتفاق خوبی نیست. فرهنگ هواداران ما همیشه غنی بوده و باید از فرهنگ بالای هواداری استقلال دفاع شود.

وی در پایان گفت: اگر این دخالت ها در استقلال کم شود و دست از این و آن را به جان هم انداختن، بردارند خیلی از مشکلات حل می شود. من امیدوارم شرایط استقلال هر چه زودتر بهتر شود و شاهد روزهای بهتری در استقلال باشیم.

گفت و گو از فاطمه صمدی

۴۰۴۰