توهین های نژادپرستانه جدید به مهاجم فرانسوی منچستریونایتد

توهین های نژادپرستانه جدید به مهاجم فرانسوی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونی مارسیال پس از تساوی منچستریونایتد و وست برومویچ در لیگ برتر انگلیس برای یک بار دیگر در شبکه های اجتماعی مورد توهین های نژادپرستانه قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، مارسیال در مقابل وست برومویچ 66 دقیقه بازی کرد اما در پایان بازی با پیام های توهین آمیز و وحشتناکی در شبکه های اجتماعی مواجه شد که اغلب این توهین ها نژادپرستانه بودند و به رنگ پوست وی توهین کره بودند.

این دومین بار در ماه های اخیر است که مارسیال با چنین توهین هایی مواجه می شود چرا که پس از شکست در مقابل شفیلدیونایتد نیز مهاجم فرانسوی و تونزبه با چنین حملاتی روبرو شده بودند. 

شبکه اجتماعی اینستاگرام که تحت نظر فیسبوک اداره می شود اعلام کرده است که در نظر دارد که محدودیت هایی سختگیرانه را برای جلوگیری از توهین های نژادی در شبکه های اجتماعی اعمال کند. منچستریونایتد بعد از توهین به مارسیال و تونزبه در ماه ژانویه در بیانیه ای این رفتارها را محکوم کرده بود و باید دید که پس از هجمه جدید به مارسیال چه واکنشی نشان خواهند داد. اتحادیه فوتبال انگلیس نیز از همه بازیکنانی که با چنین مشکلی مواجه می شوند، حمایت کرده است و اعلام کرده است که از آنها پشتیبانی خواهد کرد.

4125