امیدوارترین امید عالیشاه

امیدوارترین امید عالیشاه

پایگاه خبری فوتبالی- امید عالیشاه امیدوار است که در بازی های باقی مانده امسال عملکرد موثرتری در ترکیب پرسپولیس داشته باشد.

به گزارش فوتبالی،یحیی گل‌محمدی در جدال گذشته تیمش، یک تصمیم خاص گرفت و امید عالیشاه را به جای خط میانی در خط حمله بازی داد. نتیجه این تصمیم، فراتر از حد انتظار بود. چراکه عالیشاه یکی از بهترین عملکردهایش در این فصل را به نمایش گذاشت و بارها و بارها در بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان موقعیت ایجاد کرد. 

به نظر می‌رسد تغییر پست امیدواری‌های تازه‌ای برای ستاره پرتجربه قرمزها به وجود آورده است، عالیشاه با استفاده از تکنیک و سرعت بالایش در ضد حملات می تواند در صورتی که مانند چند بازی گذشته روی فرم ایده ال باشد به خط حمله قرمزها کمک کند، اگر امید تا این اندازه آماده بماند، قطعا می‌تواند دست به کارهای بزرگ‌تری هم بزند.

عالیشاه که در این فصل اغلب به عنوان بازیکن تعویضی در زمین حضور داشته،در دقایقی که فرصت بازی پیدا کرد و در زمین حضور پیدا کرد توانست موثر باشد، او که حالا با ورود ترابی در نیم فصل دوم کار سختی برای رسیدن به ترکیب خواهد داشت، امیدوار است که در این دو بازی باقی مانده بدرخشد و با عملکرد خوبش، رضایت کادرفنی را برای بازی های لیگ و آسیایی جلب کند.

عالیشاه پیش از این در دوره حضور برانکو ایوانکوویچ نیز در مقطعی به عنوان زوج مهدی طارمی در خط حمله حضور یافته بود و باید دید اکنون بعد از نمایش خوبی که مقابل مس رفسنجان ارائه داد می تواند بازی خوب خود را مقابل پیکان و شاگردان مهدی تارتار تکمیل کند یا نه.

امید عالیشاه از زمان حضور در پرسپولیس و پوشیدن پیراهن این تیم تاکنون 15 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده،در این فصل نیز یک گل در جدال مقابل ذوب آهن به ثمر رسانده است. 

7655