نشست هماهنگی پیش از دیدار پرسپولیس و پیکان برگزار شد

نشست هماهنگی پیش از دیدار پرسپولیس و پیکان برگزار شد

پایگاه خبری فوتبالی- نشست هماهنگی پیش از دیدار پرسپولیس و پیکان امروز برگزار شد و بدین ترتیب قرار شد بازیکنان پرسپولیس با لباس یک دست مشکی مقابل پیکان به میدان بروند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان از هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) امروز شنبه از ساعت 11 و 30 دقیقه در سالن کنفرانس روابط عمومی سازمان لیگ با حضور نمایندگان دو باشگاه و عوامل اجرایی این مسابقه برگزار شد.

افشین پیروانی و علیرضا اشرف به عنوان مدیر تیم و مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در این جلسه حضور داشتند. همچنین نمایندگان باشگاه پیکان و عوامل اجرایی و نمایندگان فدراسیون و هیات فوتبال نیز در این نشست حاضر شدند.

مهدی کرامتی، ناظر بازی بدلیل کسالتی که داشت در این جلسه حضور نیافت و به جای وی، ابراهیم توکلی به جای ایشان مدیریت جلسه را بر عهده داشت.

پرسپولیس در این بازی با لباس‌های یک دست مشکی و تیم پیکان با لباس‌های یک دست سفید در زمین حاضر خواهند شد.

علی اصغر مدیر روستا به عنوان مدیر تیم پیکان در این نشست حضور یافت و بمناسبت درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان، به باشگاه پرسپولیس تسلیت گفت. وی همچنین نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را تبریک گفته و از اینکه پرسپولیس در آسیا برای فوتبال ایران آبروداری می‌کند، تقدیر کرد.

مدیر تیم پیکان در ادامه این جلسه، ابراز امیدواری و آرزو نمود، امسال یک تیم ایرانی عنوان قهرمانی آسیا را بدست آورد تا طلسم 30 ساله پس از قهرمانی تیم پاس شکست شود.

طبق مصوبه این جلسه، سهمیه میهمانان ویژه برای تیم میزبان، 6 نفر و برای تیم میهمان 4 نفر در نظر گرفته شد.

گفتنی است؛ این دیدار فردا یکشنبه از ساعت 17 و 15 دقیقه در ورزشگاه آزادی با قضاوت رضا عادل برگزار خواهد شد.

7474