هزینه هر سفر خارج از تهران استقلال؛ 500 میلیون تومان!

هزینه هر سفر خارج از تهران استقلال؛ 500 میلیون تومان!

پایگاه خبری فوتبالی- عضو هیات مدیره استقلال به خبرهای منتشر شده درباره سرنوشت کمک کارگزار باشگاه به این تیم را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، استقلال علیرغم قرارداد خوبی که با کارگزارش بسته، مشکلات مالی متعددی دارد. گفته می‌شود یکی از دلایل این ماجرا، سرنوشت پولی است که کارگزار به باشگاه تزریق کرده و اعضای هیات مدیره به محض واریز پول به خزانه باشگاه، پولی که به باشگاه کمک کرده بودند را برداشتند تا استقلال به مشکل بخورد.

مهدی عبدیان که با خبرورزشی صحبت کرده ضمن تکذیب این موضوع گفته است: ما کمک های مالی که به باشگاه کردیم را پس نگرفته ایم و اینها دروغ محض است. می دانید ما در همین مدت چه هزینه هایی کردیم؟

او در ادامه صحبتهایش، پاسخ این سوال را داده و گفته است:" باشگاه سال قبل با ۶۰، ۷۰ میلیون تومان پرواز چارتر می کرد ولی الان این رقم به ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان به نسبت شهرهای دور و نزدیک تفاوت کرده است! یک مسافرت تیم تا مسجد سلیمان با هزینه ۳۰۰ میلیونی چارتر هواپیما و ۲۰۰ میلیون تومانی هتل و اتوبوس رفت و برگشت به اضافه محل تمرین و غیره ۵۰۰ میلیون تومان برایمان آب خورد. فقط ۲ میلیارد تومان در این فصل پول لباس داده ایم. فقط تا همین الان که با شما حرف می زنم نزدیک به ۶۰۰ میلیون تومان بدهی اتوبوسی داده ایم."

1984