پیش بازی ذوب‌آهن اصفهان - شهرداری بم/ ضربه آخر را محکم تر بزن!

پیش بازی ذوب‌آهن اصفهان - شهرداری بم/ ضربه آخر را محکم تر بزن!

پایگاه خبری فوتبالی- ظهر روز سه‌شنبه، 21 بهمن ماه، از ساعت 13 دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری بم در ورزشگاه فولادشهر اصفهان از چارچوب واپسین هفته از دور نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی،این دیدار پیش‌تر بنا بر برنامه سازمان لیگ قرار بود روز جمعه و همزمان با دیدار های گروه ب برگزار شود. اما به دلیل تداخل این بازی با جدال تیم فوتبال مردان ذوب‌آهن و میزبانی ذوبی‌ها در ورزشگاه فولادشهر با تأخیر چند روزه مواجه شد.

وضعیت ذوب‌آهن اصفهان:

سبزپوشان در هفته هشتم رقابت ها با نتیجه قاطع 6 بر صفر مقابل تیم قعرنشین همیاری ارومیه به برتری رسیدند. سپس در هفته نهم استراحت کردند و با تمرینات فشرده و آمادگی بدنی بالا به مصاف شهرداری بم خواهند رفت. شاگردان مژگان مدایم‌زاده با 14 امتیاز از 7 بازی در رده دوم جدول گروه الف ایستاده‌اند و برای صعود به مرحله بعدی رقابت های لیگ محکوم به پیروزی هستند. آن‌ها کاملاٌ بر این مسأله واقف اند که چنانچه نتیجه‌ای جز پیروزی مقابل تیم قدرتمند کرمانی عاید کار گردد، زحمات چند ماهه خود را به باد سپرده‌اند. حساسیت بالای بازی برای اصفهانی ها بی شک استرس را به ساق های بازیکنان تزریق خواهد کرد.

وضعیت شهرداری بم:

بمی‌ها از 7 بازی 17 امتیاز کسب کرد‌ند و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان به جایگاه نخست جدول گروه الف تکیه زدند. مدافع عنوان قهرمانی هفته گذشته با 7 گل هیأت فوتبال البرز را درهم کوبید و با انگیزه بسیار بالایی در این دیدار حاضر خواهد شد. شاگردان مرضیه جعفری با نتیجه تساوی هم به دور پلی‌آف رقابت های لیگ راه خواهند یافت.

تیم داوری:

بی‌شک قضاوت این دیدار حساس و تعیین کننده نیازمند یک کوبل داوری با تجربه و میدان دیده است تا حواشی بازی را به حداقل برساند. بدین جهت سازمان لیگ فوتبال سرکار خانم سلطنت نوروزی داور با تجربه و بین المللی ایران را به عنوان قاضی این میدان برگزیده است. بهاره سیفی‌نهاوندی و حبیبه ربوبی به عنوان کمک اول و دوم و سلما رضوی به عنوان داور چهارم ایشان را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. همچنین زهرا فروزنده به عنوان ناظر این بازی معرفی شده است.

محروم و مصدوم:

دو تیم بازیکن محرومی برای جدال هفته پایانی رقابت ها ندارند و تا کنون خبری از بازیکن مصدوم در ترکیب نفرات نیست. با این اوصاف این بازی با نفرات کامل دو تیم برگزار خواهد شد و همه چیز آماده یک دیدار مهیج خواهد بود.

تقابل های پیشین:

دو تیم شهرداری بم و ذوب‌آهن اصفهان در تاریخ رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان پنچ مرتبه به مصاف هم رفته اند که سهم بمی ها 4 پیروزی بوده و یک دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. سبزپوشان تاکنون موفق به شکست پر افتخار ترین تیم لیگ نشده اند و برای رسیدن به پلی‌آف باید دست به شگفتی بزنند. آخرین تقابل دو تیم مربوط به 5 دی ماه از چارچوب هفته پنجم رقابت های فصل جاری می‌باشد که با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسیده است.

بازی از نگاه آمار:

نگین زندی از ذوب آهن اصفهان و منا حمودی و بهناز طاهرخانی از شهرداری بم هرسه با 6 گل زده عنوان برترین گلزن تیم خود را یدک می‌کشند.

هر دو تیم با پیروزی در جدال قبلی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و طبق آمار آخرین دیدار این دو تیم با چنین شرایطی با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

شهرداری بم با 21 گل زده و 4 گل خورده بهترین خط حمله و دفاع گروه الف را از آن خود کرده است.

ذوبی‌ها از زهرا خواجوی، رکورد دار کلیین شیت تاریخ فوتبال ایران، در چارچوب دروازه خود بهره می‌برند و ثبت 5 کلیین شیت از 7 بازی توسط این بانو امید های دختران اصفهان را زنده نگهداشته است.

وضعیت آب‌و‌هوایی:

طبق اعلام سازمان هواشناسی و سایت های رسمی، آسمان شهر اصفهان در ساعت بازی دیدار دو تیم آفتابی با دمای 16 درجه بالای صفر می‌باشد. 35 درصد رطوبت هوا و سرعت وزش باد 7 کیلومتر بر ساعت خواهد‌بود.

7655