پیام ویدیویی راموس: همه‌چیز طبق برنامه پیش می‌رود

پیام ویدیویی راموس: همه‌چیز طبق برنامه پیش می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، به تازگی پیامی را به شکل ویدیویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منشتر کرده است و به نظر می‌رسد که او دارد خطاب به هواداران رئال مادرید صحبت می‌کند. او که در حال حاضر در حال سپری کردن دوران مصدومیتش است، حواشی گوناگونی را پیرامون قراردادش در رئال مادرید دارد.

به گزارش فوتبالی، مصدومیت سرجیو راموس به گونه‌ای بود که او تحت عمل جراحی قرار گرفت و مجبور شد که خانه نشین شود و بازی های مهمی از رئال مادرید را از دست داد و ادر میلیتائو جای او را در این بازی ها گرفت. معمولا وقتی راموس در ترکیب رئال مادرید حضور ندارد، این تیم دچار مشکل می‌شود و خط دفاعی‌اش متزلزل می‌شود، ضمن اینکه حضور او در ترکیب رئال مادرید مثل یک وزنه است و راموس در نقش کاپیتان به خوبی عمل می‌کند.

راموس در پیامی ویدیویی که در شبکه های اجتماعی منتشر کرد، گفت:" سلام به همه! همه چیز طبق برنامه پیش می رود. در حال حاضر به فکر بازگشت به کار و بازگشت به زمین بازی در اسرع وقت هستم. از همه پیام ها و حمایت های شما خیلی متشکرم." تا به نوعی از هواداران خود تشکر کرده باشد و باید دید که راموس از چه زمانی به میدان باز می‌گردد.

1470