واکنش باشگاه نفت مسجدسلیمان به شایعه مذاکره ذوب آهن با حسینی

واکنش باشگاه نفت مسجدسلیمان به شایعه مذاکره ذوب آهن با حسینی

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از برکناری رحمان رضایی از هدایت ذوب آهن اخبار زیادی در مورد مذاکره مدیران باشگاه ذوب آهن با مجتبی حسینی  سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان مطرح شده است.

خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی به دنبال مصاحبه با محمد نظری مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در این مورد بود که نهایتا مهران حسن وند مدیر رسانه ای تیم نفت مسجد سلیمان بعد از هماهنگی با نظری به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد.

سوال: اخبار و شایعات زیادی در مورد مذاکره باشگاه ذوب آهن با حسینی سرمربی تیم شما مطرح شده است. این خبر صحت دارد؟

در مورد مباحثی که مطرح شده باید بگویم طی صحبت هایی که داشتم این موضوع کاملا تکذیب می شود و اگر باشگاهی این کار را کرده کار غیر حرفه ای کرده است. با مدیرعامل، آقای مهندس نظری صحبت کردم و ایشان رسما مذاکره باشگاه ذوب آهن با آقای حسینی را تکذیب کردند. اگر ارتباطی هم بوده شاید به دلیل این است که آقای حسینی قبلا مربی ذوب آهن بوده و دوستانه صحبت کردند.

سوال: یعنی صحبت و مذاکره ای صورت گرفته است؟

گفتم شاید اگر چنین چیزی اتفاق افتاده باشد به دلیل ارتباطی بوده که از قبل وجود داشته است.آقای حسینی با باشگاه ذوب آهن هیچگونه مذاکره  رسمی نداشته است. اگر چنین اتفاقی می افتاد آقای حسینی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره را در جریان می‌گذاشت.

سوال: اینکه می گویند حسینی با توجه به پرداختی که باشگاه نفت مسجد سلیمان داشته می تواند قراردادش را فسخ کند درست است؟ 

نمی دانم ایشان چه میزان دریافت کرده اند اما در صحبتی که با آقای نظری داشتم ایشان اعلام کردند برای تعهدی که تا نیم فصل داریم طی این هفته و هفته آینده اقدام و مشکلات را حل می کنیم. مشکلات مالی باشگاه توسط مدیرعامل در حال پیگیری است. توافق نامه ای بین مدیرعامل یعنی آقای نظری، آقای حیدری مدیرکل اداره ورزش و جوانان، آقای شریعتی استاندار خوزستان و شورای تامین استان و شهرستان انجام شد. آن پولی که از سوی اسپانسر به حساب اداره کل ورزش و جوانان واریز شده  است؛ درصدی از آن به حساب باشگاه واریز می شود و باشگاه می تواند به تعهد‌های خود تا نیم فصل اقدام کند.

9697