نظر لمپارد در مورد شروع کار در سلتیک چیست؟

نظر لمپارد در مورد شروع کار در سلتیک چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - فرانک لمپارد پس از اخراج از چلسی فعلا بدون تیم است. ملی پوش اسبق فوتبال انگلیس اخیرا از تیم لندنی اخراج شد و توماس توخل جانشین وی شد.

به گزارش فوتبالی، از زمان برکناری لمپارد، شایعات زیادی در مورد حضور این مربی 42 ساله روی نیمکت سلتیک مطرح شده است. در حقیقت شایعات زیادی وجود دارد که لمپارد هدایت سلتیک را به عهده می گیرد و بدین ترتیب رقابت داغی را با هم تیمی سابقش در تیم ملی انگلیس یعنی استیون جرارد خواهد داشت که هدایت رنجرز را به عهده دارد.

البته "فوتبال اینسایدر" در گزارشی عنوان کرده است که لمپارد تمایلی به  بازگشت سریع به مربیگری ندارد. در حقیقت اسطوره چلسی ترجیح می دهد که برای تصمیم گیری منتظر تابستان باشد و ترجیح می دهد که تیم بعدی او در لیگ برتر انگلیس باشد. طبیعتا لمپارد تمایلی به بازگشت به لیگ دسته دو انگلیس ندارد. او قبل از حضور در استمفوردبریج هدایت دربی کانتی را در این لیگ به عهده داشت. 

لمپارد با وجود هزینه های زیادی که چلسی برای جذب بازیکنان انجام داد، نتوانست در این فصل در تیم لندنی موفق شود و در نهایت اخراج شد و حالا به نظر می رسد که تمایلی به پذیرش پیشنهاد سلتیک ندارد.

4125