حمله معاون سعادتمند به سعادتمند: مدیریت یا بمب گذاری؟

حمله معاون سعادتمند به سعادتمند: مدیریت یا بمب گذاری؟

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی روحی مشاور سعادتمند و در واقع معاون ارتباطات باشگاه استقلال در زمان سعادتمند در اوایل دوران حضورش در استقلال، در انتقاد از سعادتمند، استوری علیه او منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، همانطور که امروز هم در رسانه ها مطرح شد در اعتراض سریالی بازیکنان استقلال رد پای مدیرعامل قبلی این تیم هم دیده می‌شود. میکسدزون ورزشگاه آزادی در پایان بازی استقلال و نساجی میزبان اعتراض دسته‌جمعی بازیکنان استقلال نسبت به مشکلات مدیریتی باشگاه بود. از نداشتن زمین درست حسابی و غذای پرسی گرفته تا ناراحتی استقلالی‌ها از دریافتی‌های پایینشان در این فصل.

درست است که احمد مددی و همکارانش مسئول اصلی پرداخت مطالبات بازیکنان استقلال هستند اما در اصل آنها باید به تعهداتی اجرا کنند که امضای احمد سعادتمند مدیرعامل قبلی استقلال پای آن دیده می‌شود. سعادتمند که به دنبال حفظ اسکلت اصلی استقلال بود، قراردادهایی با برخی از بازیکنان استقلال بست که می‌توان به آن لقب قراردادهای نجومی داد و همین کار مدیران جدید استقلال را سخت کرد.

او با پشتوانه دوست ثروتمندش یعنی علی نامداری قرارداد برخی از بازیکنان استقلال را به طرز عجیبی افزایش داد تا حتی مشاور سابق هم نسبت به این قضیه معترض شود.

مهدی روحی مدتها قبل در استوری اینستاگرامش به این نکته اشاره کرد که هزینه استقلال برای فصل قبل و زمانی که استراماچونی سرمربی این تیم بود و تیمی که امیرحسین فتحی مدیرعامل وقت و علی خطیر معاون وقت باشگاه استقلال بسته بودند، 28 میلیارد تومان بود اما سعادتمند برای فصل جدید بالای 100 میلیارد تومان در فصل نقل و انتقالات تعهد ایجاد کرده که معلوم نیست منابع مالی برای تامین این پول از کجا تامین خواهد شد. اتفاقی که حالا مدیران استقلال را شدیدا به دردسر انداخته و آنها باید پول قراردادهایی را پرداخت کنند که نقشی در بسته شدن آن نداشتند. روحی طوری استوری گذاشته که انگار کار سعادتمند در استقلال به نوعی بمب گذاری برای مدیران بعدی بوده است.

1984