بازتاب/ معاون سابق باشگاه استقلال و مشاور محمود فکری خبر فوتبالی را درباره دیاباته تایید کرد

بازتاب/ معاون سابق باشگاه استقلال و مشاور محمود فکری خبر فوتبالی را درباره دیاباته تایید کرد

پایگاه خبری فوتبالی- تقریبا ده روز پیش بود که فوتبالی خبر داد دیاباته به دلیل نارضایتی از مسایل مالی، به باشگاه اخطار داده و نگران است تا باشگاه خلف وعده کند و به همین دلیل پس از آخرین تمرین استقلال پیش از اعزام به مسجد سلیمان، تمرین را ترک کرده و البته به رادیولوژی هم رفته است.

به گزارش فوتبالی، چند ساعت بعد رسانه های باشگاه علیه فوتبالی بیانیه دادند و فوتبالی را حاشیه ساز معرفی کردند و کانال این باشگاه خبر پایگاه خبری فوتبالی را تکذیب و اعلام کرد که دیاباته به خاطر مصدومیت امکان همراهی تیمش در بازی با نفت مسجدسلیمان را نداشته است. بیانیه تندی که فوتبالی ترجیح داد تا به آن پاسخی ندهد و زمان مشخص کند که آیا خبر فوتبالی درست بوده یا نادرست. حتی نوشتند که دیاباته مصدوم است و به خاطر مصدومیت تمرین را ترک کرده در حالیکه در خبر فوتبالی به مصدومیت دیاباته و رفتن او به رادیولوژی هم اشاره شده بود.

استوری مهدی روحی معاون سابق امور ارتباطات باشگاه استقلال که دوست نزدیک و می شود گفت مشاور محمود فکری است نشان می دهد که خبر فوتبالی در آن زمان درست بوده است و روحی در استوری اش خبر داده که بازی نکردن دیاباته ربطی به مصدومیت او ندارد. در چنین شرایطی استوری مهدی روحی که یکی از افراد نزدیک به محمود فکری است، خبر پایگاه خبری فوتبالی درباره دیاباته را تائید کرده است.

روحی در این استوری اعلام کرده که دلیل بازی نکردن دیاباته هیچ ربطی به مصدومیت ندارد و این بازیکن مصدوم نیست و به دلیل بی تفاوتی باشگاه نسبت به تعهدات مالی‌اش بازی نمی‌کند. حالا باید دید باشگاه استقلال این استوری را هم تکذیب می کند یا نه. تا این لحظه که این اتفاق نیفتاده که شاید به خاطر رفاقت محمود فکری و مشاور بودن مهدی روحی در استقلال باشد. اصلا شاید خود محمود فکری به روحی گفته چنین استوری بگذارد.

1984