یحیی انتقام کالدرون را گرفت

یحیی انتقام کالدرون را گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان یحیی گل محمدی در یکی از دیدار‌های حساس لیگ برتر مقابل تراکتور در تبریز موفق شدند این تیم را شکست دهند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس بعد از برتری هفته گذشته برابر ماشین‌سازی قعرنشین که صعود این تیم به رده ششم جدول را در پی داشت، با کسب دومین برد پیاپی به رده چهارم جدول رسید تا در فصل بیستم در بین مدعیان حضور پیدا کند و حتی شانس قهرمانی نیم فصل را داشته باشد.

کسب امتیاز از تراکتور به خصوص در تبریز همواره برای پرسپولیس چالش‌های بسیاری به دنبال داشته است، یحیی که این فصل امتیاز‌های بسیاری را به راحتی از دست داده در مصاف با مسعود شجاعی که به عنوان بازیکن مربی تراکتور را همراهی می‌کند توانست با کسب هر سه امتیاز این بازی و کسب پنجمین برد این فصل، برای نخستین بار در جمع مدعیان بالای جدول جای گیرد.

حالا با تغییرات ایجاد شده در هیات مدیره باشگاه دیگر هیچ جایی برای بهانه نبود و هواداران پرسپولیس انتظار کسب نتیجه را از این تیم داشتند و یحیی هم در بهترین زمان ممکن که هواداران پرسپولیس از او انتظار داشتند توانست به سه امتیاز این بازی برسد و نشان داد اگر در باشگاه و در بخش مدیریتی مخصوصا آرامشی نسبی حکمفرما باشد تیم هم می تواند در زمین عملکرد بهتری به نمایش بگذارد.

سه امتیاز حساس این بازی دست آخر به حساب پرسپولیس واریز شد تا سرخپوشان که این فصل هنوز نتوانسته‌ بودند چهره یک تیم مدعی را از خود به نمایش بگذارند با عبور از تراکتور و یاران مسعود شجاعی نشان دهند همچنان مدعی قهرمانی در نیم فصل هستند.

یحیی با شکست تراکتور در تبریز به نوعی انتقام شکست پرسپولیس با گابریل کالدرون مقابل تراکتور در فصل نوزدهم را گرفت. پرسپولیس سه بازی دیگر با مس رفسنجان با روحیه، پیکان چغر و بد بدن و گل گهر مجهز شده و متمول دارد.

7655