لینگارد پس از درخشش در وستهام: اینجا آمده‌ام تا فرصت بازی داشته باشم

لینگارد پس از درخشش در وستهام: اینجا آمده‌ام تا فرصت بازی داشته باشم

پایگاه خبری فوتبالی – جسی لینگارد که از حضورش در وستهام بسیار خوشحال است اعلام کرده به  این تیم پیوسته تا شانس بازی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دیدار ۲ تیم وستهام و استون ویلا با درخشش لینگارد و ۲ گلی که به ثمر رساند با نتیجه ۳-۱ به سود وستهامی‌ها پایان یافت. مسئله‌ای که باعث خوشحالی لینگارد شده.

لینگارد در مصاحبه پس از پایان بازی خود به خبرنگاران گفته: کسب ۳  امتیاز مهم ترین مسئله بود. تیم ما سخت تلاش کرد تا این امتیاز را کسب کند. حالا باید در انتظار دیدار بعدی مقابل فولهام باشیم. رفتار بازیکنان تیم با من خوب بوده. به سرعت در تیم جا گرفتم و چهره‌های آشنا به کمک من آمدند. در تمرینات تیم ارتباط خوبی با همه برقرار کردم و در بازی‌ها هم در کنار دکلان رایس و آنتونیو حضور دارم.

مهاجم سابق تیم منچستر یونایتد در ادامه افزود: امشب (شب گذشته) کار را با ۲ گل و کسب ۳ امتیاز آغاز کردم. هم قبل از بازی خندان بودم و هم حین بازی. فوتبال را دوست دارم و از انجام آن لذت می‌برم. مدت‌ زیادی بود که بازی نکرده بودم. اینجا آمدم تا فرصت بازی پیدا کنم. ۲ گل به ثمر رساندم اما همانطور که گفتم کسب ۳ امتیاز از همه چیز مهم‌تر بود.

1101