بازخوانی مصاحبه قدیمی از علی انصاریان؛ عشق فیلم یعنی من

بازخوانی مصاحبه قدیمی از علی انصاریان؛ عشق فیلم یعنی من

پایگاه خبری فوتبالی- مرحوم علی انصاریان به معنای واقعی کلمه عاشق فوتبال و سینما بود.

به گزارش فوتبالی، در بخشی از مصاحبه قدیمی انصاریان که خبرآنلاین آن را منتشر کرده، انصاریان درباره عشقش به سینما حرفهای خواندنی‌ای زده و گفته است: ما از آنهایی بودیم که شش هفت نفر جمع می شدیم پول می گذاشتیم و یک ویدئو اجاره می کردیم و در خانه یکی که مثلا خانواده اش مسافرت بودند جمع می شدیم و در یک بیست و چهار ساعت هیچ کس پلک نمی زد و شاید حدود پانزده تا فیلم می دیدیم. یادم است بالای ویدئو پنکه می گذاشتیم که داغ نشود، فیلم بچسبد. هزار یا هزار و پانصد تومان اجاره اش بود که همه با هم پول می گذاشتیم و آن را می گرفتیم. فکر می کنم اجاره فیلم هم شبی پنجاه تومان بود. آن زمان عشق مان قیصر و گوزن ها و ... بود.

علاقه انصاریان به فیلم و سینما به قدری بود که بعد از آنکه با بانک ملی قرارداد بست، با بخشی از اولین پولش، دستگاه ویدیویی که فیلم‌های بزرگ به آن می‌خورد، خرید.

علی در پاسخ به این سوال که آیا فیلم دیدنش، نزد خانواده‌اش لو رفت یا نه، گفته است: خانواده که می دانستند ویدئو دارم ولی در حضور بابام و بقیه، فیلم های بروس لی و راکی را رو می کردیم که همه اش جنگی بود. شاید بیست بار در حضور بابام، اولین خون و خشم اژدها و اژدها وارد می شود را دیدم. حاجی که می رفت، فیلم ها شروع می شد. فیلم های فردین هم فیلم هایی بود که صحنه نامناسبی نداشت و می شد آنها را دید.

1984