اتفاق عجیب و تلخ برای مادر علی انصاریان؛ تهدید به قتل با نارنجک!

اتفاق عجیب و تلخ برای مادر علی انصاریان؛ تهدید به قتل با نارنجک!

پایگاه خبری فوتبالی- عجیب‌ترین و شاید تلخ‌ترین خبر امروز، روایت مادر مرحوم علی انصاریان درباره اتفاقی است که برایش افتاده است.

به گزارش فوتبالی، علی انصاریان در 15 بهمن 1399 پس از مبارزه با بیماری کرونا دارفانی را وداع گفت تا فوتبال ایران در شوک عجیبی فرو برود. پس از مرگ، دارایی‌های انصاریان به مادرش سادات شاه‌ولایتی رسید. مادر مرحوم انصاریان بنا به دلایلی یک دستگاه خودرو و یک ویلا را به نام یکی از نزدیکان خود کرد اما پس از اینکه دوباره این دارایی‌ها را از او طلب کرد با مخالفت وی مواجه شد تا خانم ولایتی تحت فشار عجیبی قرار بگیرد.

سادات شاه‌ولایتی پس از این اتفاقات از نزدیکان خود شکایت کرد و حالا در گفت‌وگویی اعلام کرده مدام بابت این موضوع تهدید می‌شود. مادر علی انصاریان که با سایت طرفداری صحبت کرده، درباره این موضوع گفته است: "ح.ا.ا و ف.ا با جعل سند، اموال پسرم را بالا کشیده‌اند. ح.ا.ا من را تهدید کرده که با چادرم خفه‌‌ام خواهد کرد. او حتی گفته با اسلحه گرم و نارنجک خانه‌ام را منفجر می‌کند"

وی ادامه داد: "از اهالی فوتبال ایران درخواست می‌کنم نجاتم دهند و مال پسرم و جان خودم را نجات دهند".

طبق شنیده‌ها، مادر علی انصاریان با میل خود این دارایی‌ها را به نام فرد دیگری زده است و توافقی در مورد بازپس‌‌گیری آن‌ها به‌صورت محضری ثبت نشده و برای همین احتمال دارد به ملک و املاک خود نرسد یا این اتفاق به‌سختی رخ دهد.

۵۷۹۳