دو روایت درباره سرنوشت پردختی کارگزار استقلال

دو روایت درباره سرنوشت پردختی کارگزار استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- پرداختی کارگزار استقلال به این باشگاه سرنوشت عجیبی داشته است.

به گزارش فوتبالی، برای خیلی‌ها جای سوال دارد که چرا استقلال علیرغم عقد قرارداد کارگزاری با شرکت های وب که قرار است درآمدی حداقل 80 میلیارد تومانی برای استقلال به همراه داشته باشد، مشکلات مالی استقلال به حدی است که اعتراض بازیکنان این تیم را به همراه داشته و آنها شدیدا از پرداختی‌های ناچیز باشگاه گلایه داشته‌اند.

کارگزار باشگاه استقلال، تا امروز 35 میلیارد تومان و به روایتی نزدیک به 50 میلیارد تومان به این باشگاه پرداخت کرده است که درباره سرنوشت این پول دو روایت متفاوت وجود دارد.

روایت اول که در فضای مجازی منتشر شده حاکی از آن است اعضای هیات مدیره فعلی و سابق استقلال که به این باشگاه کمک مالی کرده بودند، با رسیدن پول به باشگاه، پرداختی‌شان به باشگاه را پس گرفته‌اند تا اینگونه استقلال را با بحران جدیدی مواجه کنند.

منبع روایت دوم، سهیل یحیی‌زاده مشاور اقتصادی باشگاه استقلال است. او در گفت و گویی که امروز با سایت ورزش سه داشته، درباره مشکلات مالی باشگاه گفته است: بخش اعظم پیش پرداخت 35 میلیاردی کارگزار که در زمان امضای قرارداد به باشگاه پرداخت کرده بود، جهت تسویه حساب با مربیان و بازیکنان سابق از جمله وینفرد شفر هزینه شد تا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز شود.

1984