گل گهر، شوتزن ترین تیم لیگ بیستم (آمار)

گل گهر، شوتزن ترین تیم لیگ بیستم (آمار)

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان قلعه نویی شوتزن ترین تیم لیگ بیستم هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، لیگ برتر 00-99 هفته سیزدهم خود را پشت سر گذاشت و روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد برگزاری هفته چهاردهم این مسابقات خواهیم بود. به این ترتیب رفته رفته به روزهای پایانی نیم فصل اول نزدیک می شویم. در این مطلب نگاهی انداخته ایم به عملکرد تیم های لیگ برتری در زمینه شوتزنی.

بر اساس آمار ارائه شده توسط متریکا، تیم گل گهر سیرجان با میانگین 14.4 شوت در هر بازی، عنوان شوتزن ترین تیم لیگ را با فاصله ای قابل توجه نسبت به سایر تیم ها به خود اختصاص داده است. استقلال با 11.8 و پرسپولیس و سپاهان با 11.1 شوت در هر بازی، رتبه های دوم و سوم این رده بندی را به خود اختصاص داده اند. در انتهای این رده بندی هم تیم های سایپا (7.2 شوت در هر بازی)، پیکان (7.5 شوت در هر بازی) و نفت مسجد سلیمان (7.9 شوت در هر بازی) قرار دارند.

البته گل گهر تنها در تعداد شوت های به دروازه، رتبه نخست را به خود اختصاص نداده است؛ این تیم در رتبه بندی تیم ها بر اساس دقت شوت هم رتبه نخست را دارد. شاگردان قلعه نویی با میانگین 4.7 شوت در هر بازی، در رتبه قرار دارند. بعد از سیرجانی ها، پرسپولیس (4.5 شوت در چارچوب) و سپاهان (3.9 شوت در چارچوب) دوم و سوم هستند. تیم های سایپا (2.5 شوت در چارچوب)، پیکان (2.6 شوت در چارچوب) و نفت مسجد سلیمان/صنعت نفت (2.7 شوت) کمترین شوت به دروازه را تا این لحظه داشته اند.

7474