خبر بد برای بارسلونا: فاتی به دو بازی مقابل پی‌اس‌جی نمی‌رسد

خبر بد برای بارسلونا: فاتی به دو بازی مقابل پی‌اس‌جی نمی‌رسد

خبرگزاری فوتبالی - آنسو فاتی در مقابل پاریسن ژرمن بازی نخواهد کرد. این بازیکن، پزشکان باشگاه و همچنین رامون سوگات پزشک جراح وی اعلام کردند که این بازیکن فعلا با ارامش به ریکاوری ادامه می دهد و طبیعتا نمی تواند در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر اولویت برای فاتی این است که با 100 درصد آمادگی ریکاوری کند چرا که هنوز 18 سال سن دارد و مسیری طولانی پیش روی فوتبالش است و دلیلی ندارد که بخواهد عجله کند؛ با ناآمادگی برگردد و خودش را در خطر بیاندازد.

البته از ابتدای مصدومیت فاتی نیز مشخص بود که فقط در صورت یک معجزه به میادین برمی گردد چرا که بازی برگشت بارسلونا و پی اس جی درست یک روز پیش از زمان اولیه اعلام شده برای ریکاوری وی (چهار ماه) خواهد بود اما روند درمان وی باعث شده بود که کادر فنی و مدیران بارسلونا به بازگشت وی امیدوار شود. به هر صورت  به نظر می رسد که فاتی که قبل از مصدومیتش یکی از ستارگان کلیدی بارسا بود، فعلا نمی تواند برگردد و باید امیدوار باشد که هم تیمی هایش بتوانند از پس پی اس جی بربیایند تا او به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگردد.

البته در نقطه مقابل، شرایط برای پیکه خوشبینانه تر است. روند درمان مدافع 34 ساله خوب پیش رفته و امید می رود که در مقابل تیم پاریسی بازی کند.

4125