بارسلونا 2-1 اتلتیک بیلبائو؛ سبقت نرم از رئال مادرید با طعم انتقام

بارسلونا 2-1 اتلتیک بیلبائو؛ سبقت نرم از رئال مادرید با طعم انتقام

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا با گلهای مسی و گریزمان با نتیجه دو بر یک در مقابل اتلتیک بیلبائو پیروز شد و انتقام شکست سوپرجام را از این تیم باسکی گرفت و از سویی به رده دوم لالیگا رسید.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با غلبه بر بیلبائو 40 امتیازی شد و هم امتیاز با رئال مادرید اما با تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار گرفت. در حال حاضر بارسا و رئال مادرید هر دو 10 امتیاز تا اتلتیکوی صدرنشین با یک بازی بیشتر فاصله دارند و هر چند که قهرمانی لالیگا برای هر دوی آنها چیزی شبیه به یک رویاست اما رقابت برای دوم شدن می توان بین هر دو تیم خاص باشد. در حقیقت فعلا و تا زمانی که دو بازی رفت و برگشت میان رئال و بارسا برگزار نشده، معیار مقایسه دو تیم در جدول، تفاضل است و زمانی که بازی برگشت برگزار شد، باید دید که در صورت هم امتیاز بودن کدام تیم از نظر نتایج بازی رو در رو از حریف پیش است.

به هر صورت بارسلونا که دو هفته پیش شکست تلخی را مقابل بیلبائو در فینال سوپرجام تجربه کرده بود توانست از تیم مارسلینو انتقام بگیرد. مسی و گریزمان گلزنان تیم کومان بودند و بدین ترتیب بارسا از پس یکی از سخت ترین بازیهای خود تا پایان لالیگا برآمد تا پنجمین برد پیاپی خود را در لیگ اسپانیا کسب کند.

4125