عکس؛ لحظه انتقام مسی از اتلتیک بیلبائو با کاشته‌ای دیدنی

عکس؛ لحظه انتقام مسی از اتلتیک بیلبائو با کاشته‌ای دیدنی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی در بازی بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو در نیمه‌ی اول خوش درخشید و گلی زیبا به ثمر رساند. او گل اول بازی و تک گل بارسلونا را در نیمه‌ی اول به ثمر رساند تا آبی و اناری پوشان با برتری یک بر صفر به رختکن بروند. این گل حالتی انتقامی داشت و به شکل زیبایی توسط فوق ستاره آرژانتینی به ثمر رسید.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو در فینال سوپرجام اسپانیا که با شکست بارسلونا همراه بود، در دقیقه 120 با مشتی که به سر آسیر ویالیبره، بازیکن اتلتیک بیلبائو زد، از زمین مسابقه اخراج شده و دو جلسه محروم شد. اکنون مسی در بازگشت از محرومیت در لالیگا دوباره با اتلتیک بیلبائو روبرو شد و در نیوکمپ با کاشته‌ای زیبا دروازه این تیم را باز کرد و به نوعی انتقام خود در فینال سوپرکاپ را گرفت.

اگر چه به کار بردن واژه انتقام در فوتبال نمی‌تواند چندان معنای دقیقی داشته باشد، چرا که هر بازی جایگاه خود را دارد و سوپرکاپی که بارسلونا مقابل بیلبائو از دست داد قابل برگشت نیست، اما کاشته‌ی مسی به شکلی زیبا به ثمر رسید و از آنجا که گلی تماشایی بود می‌توان آن را هنرنمایی مسی برای گرفتن انتقام اخراجش مقابل بیلبائو دانست.

1470