هافبک اروگوئه‌ای یوونتوس: فقط اینیستا بهتر از آرتور است!

هافبک اروگوئه‌ای یوونتوس: فقط اینیستا بهتر از آرتور است!

پایگاه خبری فوتبالی – رودریگو بنتانکور با تمجید از آرتور اعلام کرده تنها اینیستا از او بهتر است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم یوونتوس توانست با برد ۲-۰ مقابل سمپدوریا به رده سوم جدول سری آ برسد. در ترکیب شب گذشته یوونتوسی‌ها آرتور،‌ مک کنی و بنتانکور در کنار هم حضور داشتند. ترکیبی که شاید قوی‌ترین مثلث میانی را برای یوونتوس نساخته باشند اما عملکرد آن‌ها در بازی شب گذشته بی‌نقص بود. بنتانکور هم که از این بابت بسیار خوشحال است به تمجید از هم تیمی‌هایش پرداخت.

بنتانکور در گفت و گو با شبکه تلویزیونی یوونتوس گفته: ما در نیمه اول عالی بازی کردیم اما باید زودتر بازی را به نفع خودمان خاتمه می‌دادیم. بابت کسب این ۳ امتیاز خوشحالیم. در حال حاضر همه در فرم خوبی به سر می‌برند و به وظایف‌شان عمل می‌کنند.

بنتانکور که در چند بازی کنار آرتور بازی کرده در رابطه با توانایی‌های فنی آرتور گفته:  آرتور؟ خدای من. فکر می‌کنم تنها آندرس اینیستا در زمینه بازی با توپ بهتر از او بازی می‌کند. همه ما در خط هافبک خوب بازی می‌کنیم و تیم خوبی داریم. البته نمی‌توانم یک نفر را بین مک کنی و آرتور انتخاب کنم.

هافبک اروگوئه‌ای یوونتوس در ادامه گفته: برخی اوقات پیرلو در تمرینات با ما بازی می‌کند. او هنوز هم باورنکردنی است. مخصوصا در زمینه ارسال پاس‌های بلند.

1101