پیمان بابایی؛ مهاجمی که قرمزها را آزار داد

پیمان بابایی؛ مهاجمی که قرمزها را آزار داد

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس در حالی موفق به برتری مقابل ماشین سازی شد که این تیم تا دقایق پایانی و حتی وقت های اضافه مقابل قرمزها خطرناک ظاهر شد.

به گزارش فوتبالی،مهاجم تیم فوتبال ماشین سازی که برای نمایش توانایی هایش مقابل پرسپولیس از انگیزه بالایی برخوردار بود ،حسابی خط دفاعی قرمزها را آزار داد. پیمان بابایی، مهاجم گلزن ماشین سازی که در لیگ نوزدهم از این تیم جدا و راهی سومقاییت آذربایجان شد، پس از کسب عنوان آقای گلی لیگ آذربایجان، به ایران بازگشت و در ترکیب ماشین سازی در نقش یک مهاجم گلزن خود را دوباره نشان داده است.

بابایی در بازی مقابل پرسپولیس که یک بار توسط حامد لک ناکام شده بود با همکاری هم تیمی های خودش در نیمه دوم توانست با خطای پنالتی که سیامک نعمتی روی محمدامین اسدی انجام داد گل تساوی را به ثمر برساند تا آقای گل فصل گذشته لیگ آذربایجان با رسیدن به گل پنجم خود در لیگ برتر امسال به نوعی مزد تلاش خودش را در این مسابقه گرفته باشد.

بعد از این که بابایی گل تساوی ماشین سازی را به ثمر رساند در اقدامی عجیب به یکباره اخباری، سرمربی ماشین سازی دست به تعویض پیمان بابایی زد تا حسابی این بازیکن از تعویضش در دقایق پایانی و وقت های اضافه شاکی شود هر چند اخباری در گفت و گو با فوتبال برتر دلایل خاص خود را داشت.

بعد از تعویض پیمان بابایی، پرسپولیس فرصت پیدا کرد تا در نبود این مهاجم دونده، فشار بیشتری روی دروازه ماشین سازی آورده و در دقایق پایانی بازی و در وقت های اضافه بتواند گل پیروزی بخش را توسط احمد نوراللهی به ثمر برسانند. 

پیمان بابایی با توجه به درخشش فصل گذشته خود به شدت مورد توجه تیم های لیگ برتری قرار داشت اما در نهایت در جمع ماشین سازان ماندگار شد اما با توجه به درخشش این مهاجم و میزان دوندگی و خلق موقعیت های او بعید است این مهاجم گلزن در نیم فصل دوم در ماشین سازی بماند.

7655