حمله هواداران خشمگین لمپارد به صفحات هاورتز و ورنر

حمله هواداران خشمگین لمپارد به صفحات هاورتز و ورنر

پایگاه خبری فوتبالی - برخی هواداران چلسی از خبر اخراج فرانک لمپارد بازیکن اسطوره ای این باشگاه از روی نیمکت مربیگری تیمشان خوشحال نیستند.

به گزارش فوتبالی، لمپارد با وجود پیروزی مقابل لوتن در جام حذفی از چلسی اخراج شد و به احتمال فراوان توماس توخل روی نیمکت تیم آلمانی خواهد نشست. یکی از دلایل مدیران چلسی برای اخراج لمپارد این بود که مربی انگلیسی نتوانسته بود از کیفیتت ستارگان گرانقیمت این تیم نهایت بهره را ببرد. هاورتز و تیمو ورنر دو خرید گرانقیمت تابستانی چلسی بودند که در این فصل عملکرد درخشانی نداشته اند. چلسی برای خرید هاورتز از لورکوزن 80 میلیون یورو پرداخت اما این بازیکن سایه ای از عملکرد درخشانش در بوندسلیگا در فصل گذشته نیز نبوده است. این در حالیست که ورنر که در تابستان با 55 میلیون یورو از لایپزیش به چلسی پیوست، در 19 بازی خود در لیگ انگلیس فقط چهار گل به ثمر رسانده است.

بدین ترتیب برخی هواداران چلسی که به لمپارد علاقمند بودند، با اخراج لمپارد به صفحه دو بازیکن آلمانی حمله کردند و شروع به توهین و فحاشی به آنها کردند. البته دسته دیگری از هواداران چلسی نیز در پاسخ به آنها، رفتارشان را محکوم کردند و حمله به دو بازیکن جوان و آینده دار را اقدامی نامناسب و ناشایست دانستند.

به هر صورت حالا همه منتظرند تا ببینند که بازیکنانی نظیر هاورتز و ورنر با حضور هموطنشان  توخل چه عملکردی درون زمین ارائه خواهند داد و می توانند بهتر شوند یا نه.

4125