قلعه پرسپولیس قابل نفوذ شد

قلعه پرسپولیس قابل نفوذ شد

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان یحیی گل محمدی بالاخره در اراک طعم تلخ شکست را چشیدند تا علاوه بر از دست رفتن سه امتیاز این بازی آمار خوب این تیم در خط دفاع دچار تغییر شود.

به گزارش فوتبالی، نکته نگران‌کننده برای پرسپولیس آمار ضعیف خط دفاعی و دروازه این تیم در سه هفته گذشته است، قرمز‌ها در حالی در هفت بازی اول لیگ تنها دو گل دریافت کرده بود که در سه بازی آخر پنج گل خورده‌اند تا آمار خوب‌شان در خط دفاعی در حال از دست رفتن باشد. پرسپولیس در سه بازی گذشته مقابل استقلال دو گل، برابر فولاد یک گل و دیروز هم در دیدار با آلومینیوم دو گل دریافت کرد تا دیگر خط دفاع و دروازه‌اش، آن استحکام قبل را نداشته باشد.

شکست دیروز مقابل آلومینیوم در شرایطی ثبت شد که یحیی گل‌محمدی دو مدافع اصلی تیمش را در اختیار نداشت و سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان به دلیل مصدومیت و محرومیت نتوانستند در ترکیب قرار بگیرند. غییت این مدافعان تاثیرگذار یکی از پاشنه‌های آشیل قرمزپوشان در بازی دیروز در اراک بود، به خصوص که در دریافت دو گل مشابه روی ضربات ایستگاهی و با ضربه سر، جای خالی سیدجلال و کنعانی‌زادگان در مرکز خط دفاعی کاملاً آشکار بود، به ویژه که احسان حسینی و مهدی شیری دو بازیکن جایگزین که روی توپ‌های هوایی ضعف نشان دادند و نتوانستند نمره قبولی بگیرند.

احسان حسینی جوان که جانشین حسینی باتجربه شده بود در مرکز دفاعی قرمز‌ها روی توپ‌های هوایی نامطمئن نشان داد تا آلومینیومی‌ها با برتری روی هوا بتوانند در پایان بازی برد را به دست آورند. مهدی شیری، مدافع جنجالی فینال لیگ قهرمانان که با خطای هند بچگانه در دوحه، پرسپولیس را در یک قدمی جام متوقف کرد، دیروز با توجه به دست خالی گل‌محمدی و مصدومیت سیدجلال و محرومیت کنعانی‌زادگان، پس از مدت‌ها دوری دوباره به ترکیب اصلی بازگشت. با این حال نمایش ضعیف شیری نشان داد که او همچنان تحت تاثیر اتفاق‌های فینال دوحه است تا از بازی بعدی دوباره به نیمکت تبعید شود.

علاوه بر عملکرد متزلزل مدافعان، در چارچوب دروازه هم حامد لک آن نمایش درخشان لیگ قهرمانان و هفته‌های ابتدایی لیگ را ندارد و دریافت پنج گل در سه بازی نمی‌تواند کارنامه خوبی برای دروازه‌بانی باشد که در ابتدای حضورش در دروازه پرسپولیس باعث شده بود هواداران این تیم دیگر ناراحت جدایی علیرضا بیرانوند نباشند.

7655