مقایسه عملکرد ساری و لمپارد؛ عملکرد ضعیف فرانک!

مقایسه عملکرد ساری و لمپارد؛ عملکرد ضعیف فرانک!

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی تصمیم گرفت که فرانک لمپارد را اخراج کند. قبل از او مائوریزیو ساری ایتالیایی هدایت تیم آبی پوش را به عهده داشت اما عملکرد این دو در مقایسه با هم چگونه بوده است؟

به گزارش فوتبالی، لمپارد، هافبک سابق و بهترین گلزن تاریخ چلسی به عنوان جانشین ساری روی نیمکت استمفوردبریج نشست اما نتوانست دوران موفقی را داشته باشد. ساری در یک فصل حضور در چلسی قهرمان لیگ اروپا شد و به طور متوسط 0.33 امتیاز بیشتر از لمپارد در هر بازی کسب کرد آن هم در حالی که شانزده بازی کمتر داشت.

لمپارد شش ماه بیشتر از ساری هدایت چلسی را به عهده داشت. ساری در فصل 20-2019 به یوونتوس رفت و یک سال هدایت تیم تورینی را به عهده داشت تا این که جای خود را به پیرلو داد.

اما به هر صورت به نظر می رسد که ساری نسبت به لمپارد مربی بهتری برای چلسی بود. تیم لمپارد در فصل گذشته در دوازده بازی در لیگ انگلیس شکست خورد و در فصل جاری نیز در شش تا از 19 بازی خود مغلوب شد و در حال حاضر در رتبه نهم لیگ انگلیس قرار دارد. این در حالیست که ساری تا پایان هفته نوزدهم لیگ انگلیس با 40 امتیاز در رتبه چهارم قرار داشت. مربی ایتالیایی فصل گذشته نیز با یووه برای نهمین فصل پیاپی قهرمان لیگ ایتالیا شد.

4125