دردسرهای تمام نشدنی شاگردان فکری برای زمین تمرین

دردسرهای تمام نشدنی شاگردان فکری برای زمین تمرین

پایگاه خبری فوتبالی- دردسرهای تیم فوتبال استقلال برای برگزاری تمرینات این تیم همچنان ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال استقلال در هفته‌های اخیر تمرینات خود را در زمین مجموعه ورزشی تهرانسر برگزار کرد و شاگردان فکری تقریبا در این مجموعه مشکل چندانی برای مرور برنامه‌های تاکتیکی نداشتند اما از آنجا که قرارداد این زمین تمرین هر 45 روز تمدید می‌شود این بار مجموعه ورزشی نفت تهرانسر به دلیل مسائل مختلف و همچنین بدهی این باشگاه تصمیم دارند زمین چمن مجموعه خود را در اختیار استقلالی‌ها قرار ندهند و مشخص نیست در بازگشت این تیم بعد از بازی با نفت از مسجد سلیمان، این باشگاه چه تدبیری برای حل مشکل زمین تمرین دارند.

از سوی دیگر در روزهای بارانی و برفی مجموعه ورزشی تهرانسر محدودیت‌هایی را برای استفاده از زمین در نظر گرفته که همین موضوع باعث شده تا شاگردان فکری بعضا در زمین شماره 2 این مجموعه که زرد و بی کیفیت است تمرین کنند و این موضوع به دردسرهای آبی پوشان اضافه کرده است.

البته استقلالی‌ها زمین تمرینی دیگری در مجموعه ورزشی انقلاب دارند اما کیفیت چمن این مجموعه به حدی بد است که امکان برگزاری کار تاکتیکی در این زمین وجود ندارد و عملا آبی پوشان با دردسر زمین تمرین مواجه هستند.

مسئولان باشگاه استقلال به مسئولان ورزشگاه آزادی هم بدهی‌هایی دارند که هنوز پرداخت نشده و این مجموعه زمین خود را در اختیار این تیم قرار نمی‌دهد و مشخص نیست آبی پوشان با شروع تمرینات باید در چه زمینی برنامه‌های تاکتیکی خود را دنبال کنند.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در مسجد سلیمان به مصاف نفت می‌رود و آبی پوشان روز چهارشنبه بعد از پایان تمرین راهی اهواز خواهند شد.

4774