باخت استقلال به سایپا؛ شوک مثبت یا شروع بحران؟

باخت استقلال به سایپا؛ شوک مثبت یا شروع بحران؟

پایگاه خبری فوتبالی- آبی های پایتخت در لیگ بیستم برخلاف چند فصل اخیر توانستند شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشند اما سبک بازی تیم محمود فکری در فصل جاری همواره مورد انتقاد برخی از پیشکسوتان و هواداران بوده است.

به گزارش فوتبالی، استقلال با کسب 22 امتیاز از 12 بازی صدر نشین لیگ برتر است. آبی ها این شانس را دارند تا با مساوی شدن نتیجه دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و سپاهان و حتی در صورت پیروزی سپاهان، با تفاضل گل بهتر صدر نشین باقی بماند و آنها در یک صورت امروز صدر جدول را از دست می دهند آن هم این است که صنعت نفت آبادان پیروز بازی باشد.

در این شرایط استقلال شرایط خوبی را سپری نمی کند و باخت روز شنبه آنها برابر سایپا موج بزرگی از انتقادات را به سمت کادرفنی استقلال و مخصوصا محمود فکری روانه کرده است. استقلال بعد از پیروزی خارج از خانه برابر تراکتور می توانست با یک برد خانگی مقابل سایپا جایگاهش را در صدر جدول رده بندی تثبیت کند اما این اتفاق رخ نداد و شکست یک – صفر استقلال مقابل سایپا آن هم در ورزشگاه آزادی باعث نگرانی هایی در میان هواداران میلیونی استقلال شده و ممکن است این فشار آبی ها را وارد بحران کند.

البته از سوی دیگر این احتمال وجود دارد که استقلالی ها باخت برابر سایپا را به عنوان یک شوک مثبت در زمان مناسب تلقی کنند و در بازی های آینده در مسیر موفقیت قدم بردارند.


9697 

9697