شکوری در گفت و گو با فوتبالی: حواشی روی استقلال اثر منفی گذاشته است

شکوری در گفت و گو با فوتبالی: حواشی روی استقلال اثر منفی گذاشته است

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن سابق استقلال امیدوار است هرچه زودتر آرامش به این تیم برگردد تا بتوانند نتایج لازم را بگیرند.

به گزارش فوتبالی، هادی شکوری در خصوص باخت استقلال مقابل سایپا گفت: من بازی را دیدم و متاسفانه استقلال دچار یک سری حواشی شده که این موضوع روی روند خوب این تیم تاثیر گذاشته است. متاسفانه همین مسئله باعث شد یک باخت بد و بدموقع جلوی سایپا رقم بخورد. 

او در پاسخ به این سوال که چرا استقلال نتوانسته بازیهای خوبی ارائه دهد ادامه می دهد: من فکر میکنم استقلال بیشتر از اینکه از مسائل فنی ضربه بخورد حواشی رویش تاثیر گذاشته است و مدیریت باشگاه خیلی زود باید این قضیه را پیگیری کند و راهکارهای مناسبی پیدا کنند و به تیم آرامش دهند تا کادر فنی بتواند با اعتماد به نفس بیشتری به کارش ادامه دهد.

مدافع سابق استقلال در همین خصوص اضافه کرد: عامل بد بازی کردن استقلال می توانست دست کم گرفتن سایپا باشد و مسئله بعدی هم همانطور که گفتم بخاطر تنشی است که در این چند وقت به بازیکنان استقلال وارد شده و باعث شده که نتوانند کارایی لازم را داشته باشند و این استرس و عصبانیت کاملا در بازی آنها مشهود است و امیدوارم در درجه اول مدیریت باشگاه و در درجه دوم کادر فنی بتواند این مسئله را مدیریت کند.

شکوری در پایان در خصوص دیدار با نفت مسجد سلیمان افزود: نفت مسجد سلیمان امسال در حد و اندازه پدیده لیگ ظاهر شده است و فکر می کنم بازی خیلی سختی است و امیدوارم تا روز بازی با این تیم مشکلات مدیریت شود و آرامش به تیم برگردد تا انشاالله بچه ها بتوانند نتایج لازم را بگیرند.

۱۱۲۲