سبقت سوارز از مسی در جدول گلزنان لالیگا

سبقت سوارز از مسی در جدول گلزنان لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای اتلتیکو با گلزنی در مقابل والنسیا به رکورد 12 گل در لالیگا رسید و مشترکا با یوسف النصیری از سویا در صدر جدول گلزنان لیگ اسپانیا قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی مهاجم آرژانتینی فعلا با یازده گل عنوان سومین گلزن برتر لالیگا را دارد و کریم بنزما از رئال مادرید و جرارد مورنو از ویارئال با ده گل در رده های بعدی قرار دارند.

عملکرد خوب سوارز در لالیگای امسال بدون تردید افرادی که باعث فروخته شدنش از بارسلونا شدند را زیر سوال خواهد برد. در حالی که مهاجمان بارسا نظیر بریتویت فصل جالبی نداشته اند به نظر می رسد که سوارز می توانست زوج خوبی برای مسی در خط حمله بارسا باشد. مهاجم اروگوئه ای یکی از عوامل کلیدی صدرنشینی اتلتیکو در لالیگا بوده و در تلاش است تا به تیم سیمئونه کمک کند تا پس از هفت سال فاتح لیگ اسپانیا شود. سوارز در تابستان هیچ تمایلی به جدایی از بارسا نداشت اما فشار کومان و مدیران بارسا باعث شد تا چاره ای جز رفتن نداشته باشد. النصیری نیز فصل درخشانی در سویا داشته که در این فصل با در نظر گرفتن همه تورنمنت ها نیز از کل مهاجمان لالیگا بیشتر گل زده و خوش درخشیده است.

4125