بارسلونا از غیبت مسی به سلامت عبور کرد

بارسلونا از غیبت مسی به سلامت عبور کرد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در این هفته از رقابت‌های لالیگا موفق شد با نتیجه‌ی دو بر صفر الچه را در خانه‌ی حریف شکست داده و برد خوبی بدست بیاورد. بارسایی‌ها همچنین بازی قبلی خود را هم که در کوپا دل ری بود با پیروزی پشت سر گذاشته بودند تا به نوعی از غیبت و محرومیت لیونل مسی به سلامت عبور کرده باشند.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در بازی بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو در فینال سوپرجام اسپانیا با مشتی که به سر آسیر ویالیبره، بازیکن اتلتیک بیلبائو زد، علاوه بر اخراج، دو جلسه هم محروم شد. نگرانی هایی برای بارسایی ها وجود داشت که در محرومیت لیونل مسی، این تیم در بازی‌هایش به مشکل خورده و نتواند آنطور که باید و شاید عمل کند و دچار تزلزل شود اما این اتفاق نیفتاد.

در حقیقت بارسلونا هر دو بازی خود را بدون لیونل مسی با پیروزی پشت سر گذاشت. آبی و اناری پوشان در کوپا دل ری با نتیجه 2 بر 0 مقابل کورنلا به پیروزی رسیدند و در لالیگا هم با همین نتیجه الچه را شکست دادند تا محرومیت مسی ضربه‌ی چندانی به بارسا نزده باشد.

در هر صورت مدت غیبت لیونل مسی به پایان رسیده است و اکنون باید دید که فوق ستاره آرژانتینی در بازی های آینده به چه شکل عمل خواهد کرد.

1470