ترفند بامزه و بی‌خاصیت مدافع لیورپول؛ باز کردن دهان و داد زدن!

ترفند بامزه و بی‌خاصیت مدافع لیورپول؛ باز کردن دهان و داد زدن!

پایگاه خبری فوتبالی - در این دور از رقابت های FA Cup که همان جام حذفی انگلیس است، دیدار جذابی میان منچستریونایتد و لیورپول جریان دارد که در این بازی منچستریونایتد توسط میسون گرینوود موفق شد گل اول خود را که گل دوم بازی بود، به ثمر برساند. در حقیقت لیورپول توسط محمد صلاح به گل رسیده بود و این گل، گل اول بازی بود و پس از آن شیاطین سرخ توسط میسن گرینوود به گل رسیدند.

به گزارش فوتبالی، اما صحنه‌ی جالبی که روی گل اول منچستریونایتد به لیورپول به ثبت رسید این بود که در این صحنه، میسون گرین‌وود، بازیکن منچستریونایتد کاملا از کنترل رابرتسون، مدافع لیورپول، خارج شد و در آستانه‌ی به ثمر رساندن گل بود. رابرتسون که متوجه شد دیگر حساب کار از دستش در رفته و نمی‌تواند کاری کند، دهان خود را باز کرده و روی گرینوود فریاد زد. داد و هواری که بی‌خاصیت بود و نتوانست مانع از گلزنی گرینوود شود و او در نهایت کار خود را کرد.

در حقیقت رابرتسون قصد داشت که با باز کردن دهانش و داد زدن، تمرکز مهاجم منچستریونایتد را به هم بزند و مانع از گلزنی او شود، اما در نهایت موفق نشد. رابرتسون که دید کنترل مهاجم منچستریونایتد را از دستش خارج شده، می‌خواست با فریاد زدن مانعش شود که موفق نشد.

1470