الچه 0-2 بارسلونا؛ تعقیب اتلتیکو و رئال مادرید ادامه دارد

الچه 0-2 بارسلونا؛ تعقیب اتلتیکو و رئال مادرید ادامه دارد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا با گلهای دو بازیکن جوان خود یعنی فرنکی دی یونگ و ریکی پوچ در مقابل الچه به پیروزی ارزشمندی رسید و حالا کاتالان ها سه امتیاز تا رئال مادرید و هفت امتیاز تا اتلتیکو (با دو بازی بیشتر) فاصله دارند. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا شکست خود مقابل ویارئال در فینال سوپرجام اسپانیا را با پیروزی های اخیرش مقابل الچه و کورنیا به فراموشی سپرده است. بارسا حالا باید در جام حذفی اسپانیا به مصاف تیم دسته دومی رایو وایکانو برود و بعد از آن نوبت تقابل دوباره با اتلتیک بیلبائوست که به نظر می رسد تیم کومان فرصت خوبی برای انتقام گرفتن از حریف خواهد داشت.

به هر صورت بارسلونا فعلا همچون رئال مادرید در مسیر تعقیب اتلتیکو حق اشتباه ندارد. کاتالان ها اگر بخواهند به همین زودی با لالیگا وداع نکنند باید همه بازیهای لالیگایی خود را ببرند و منتظر اشتباهات تیم سیمئونه باشند آن هم در حالی که اتلتیکو خیلی سخت اشتباه می کند. بارسا با این سه امتیاز توانست رتبه سوم را از سویا پس بگیرد و فعلا یک امتیاز بیشتر از تیم آندلوسی دارند. اتلتیکو امشب بازی دیگری خواهد داشت که تیم سیمئونه به دنبال پیروزی مقابل والنسیا و کسب هر سه امتیاز بازی خواهد بود تا همچنان دست نیافتنی باقی بماند.

4125