تقابل لک و رسول خطیبی؛ رفقای قدیمی به هم رسیدند

تقابل لک و رسول خطیبی؛ رفقای قدیمی به هم رسیدند

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس فردا در حالی به مصاف آلومینیوم اراک می رود که دروازه بان قرمزها فصل گذشته شاگرد رسول خطیبی در ماشین سازی بود.

به گزارش فوتبالی، حامد لک سنگربان قرمزها که این روزها در قفس توری پرسپولیس همه عناوین را در آسیا از آن خود کرده است فصل گذشته در ماشین سازی شاگرد رسول خطیبی بود و یکی از ارکان اصلی حاشیه های بازی های فصل گذشته دو تیم پرسپولیس و ماشین بود، واکنش خوب و مهار پنالتی علیپور در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس باعث شد تا رسول خطیبی با عکس العملی جنجالی خطاب به هواداران پرسپولیس آنها را وادار به پاسخگویی کرده و درگیری هایی بین تماشاگران پرسپولیس و او رخ داد.

حالا حامد لک بعد از یک فصل حضور در ماشین سازی و کار کردن زیر نظر رسول خطیبی که خاطرات خوبی با او مقابل پرسپولیس و استقلال دارد باید در بازی مقابل آلومینیوم از دروازه قرمزها برابر بازیکنان خوب آلومینیوم و شاگردان رسول خطیبی محافظت کند که می تواند تقابل جذابی بین رفقای قدیمی فصل گذشته باشد.

رسول خطیبی که علاقه عجیبی به حامد لک دارد و زمانی که در تراکتور هم حضور داشت لک را به عنوان دروازه بان این تیم انتخاب کرده بود بعد از عملکردهای خوب لک در فصل گذشته به تمجید از این دروازه‌بان تیمش پرداخته بود و اعلام کرد" لک یکی برترین‌های ایران است و من این نوید را به سرمربی آینده تیم ملی می‌دهم که یک دروازه‌بان آماده و سر حال را در اختیار خواهند داشت‌. حامد لک در طول فصل نشان داده است که با اختلاف بهترین دروازه‌بان ایران است و اگر به تیم ملی دعوت نشود به او ظلم نمی‌شود، بلکه به فوتبال ملی ایران ظلم خواهد شد."

حامد لک بعد از حضور در پرسپولیس و نمایش های خوبی که از خود به جای گذاشت نشان داد که تعریف و تمجیدهای رسول خطیبی از او بی جهت نبود و امروز به یکی از ارکان اصلی موفقیت های پرسپولیس تبدیل شده است.

7655