اعزام تیم فوتبال هفت نفره به مسابقات جهانی پرتغال

اعزام تیم فوتبال هفت نفره به مسابقات جهانی پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال هفت نفره از آغاز دومین مرحله اردوی استعدادیابی این تیم از ۱۳ بهمن و شناسایی بازیکنان برتر جهت اعزام به مسابقات جهانی پرتغال خبر داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، امین الله مانی اظهار کرد: دومین و آخرین مرحله اردوی استعدادیابی تیم فوتبال هفت نفره از ۱۳ تا ۱۷ بهمن در زمین چمن طبیعی شیرودی با حضور ۳۵ بازیکن از استانهای مختلف کشور برای انجام کلاس بندی پزشکی و تست فنی برگزار و نفرات برتر جهت دعوت به تیم ملی شناسایی خواهند شد.

وی گفت: از بین ۷۰ بازیکن دعوت شده به مرحله اول و دوم اردوی استعدادیابی، ۳۰ بازیکن برتر به نخستین اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره که اردیبهشت سال آینده برگزار می شود، دعوت خواهند شد.

الله مانی با اشاره به اعزام تیم فوتبال هفت نفره به مسابقات جهانی پرتغال گفت: آخرین حضور تیم ملی فوتبال هفت نفره در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ اسپانیا بود که در جایگاه پنجم قرار گرفت، تلاش بر این است که با شناسایی ۱۴ بازیکن برتر و با ارائه یک برنامه ریزی هدفمند این جایگاه را در مسابقات جهانی پرتغال با قرار گرفتن بر روی سکو ارتقاء ببخشیم. 

وی در خصوص حضور تیم ملی فوتبال هفت نفره در بازیهای پاراآسیایی ۲۰۲۲ چین، افزود: مسابقات فوتبال هفت نفره به دلیل عدم تمایل کشور میزبان برگزار نمی شود و مسابقات آن به صورت تک رشته ای در یکی از کشورهای قاره آسیا برگزار خواهد شد.

مربی تیم فوتبال هفت نفره در پایان با بیان این که به دنبال احیا و مطرح کردن این رشته در جهان هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به حذف این رشته از بازیهای پارالمپیک، سعی داریم با کسب سکو و مطرح کردن این رشته در جهان دوباره زمینه های بازگشت فوتبال هفت نفره به پارالمپیک را فراهم کنیم.

7474