رکورد تازه‌ای که رونالدو به دنبال شکستن آن است

رکورد تازه‌ای که رونالدو به دنبال شکستن آن است

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، به تازگی با گلزنی در فینال سوپرجام ایتالیا مقابل ناپولی موفق شد به تعداد 760 گل در بازی های رسمی رسیده و رکورد ژوزف بیکان را بشکند و تبدیل به بازیکنی شود که بیشترین گل رسمی را در تاریخ فوتبال به ثمر رسانده است، اما کریستیانو رونالدو بازیکنی نیست که با رکوردشکنی متوقف شود چرا که همواره رکورد های تازه‌ای پیش روی او قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو به دنبال شکستن رکورد تازه‌ای در جمع بیانکونری‌هاست. فوق ستاره پرتغالی می‌خواهد تبدیل به سریع‌ترین بازیکنی شود که 100 گل در یوونتوس به ثمر می‌رساند. رونالدو در حال حاضر 85 گل در 109 بازی برای یووه به ثمر رسانده است و اکنون 15 گل تا رسیدن به رکورد 100 گل فاصله دارد و برای تبدیل شدن به سریع‌ترین بازیکنی که به رکورد 100 گل می‌رسد، 14 بازی فرصت دارد. در واقع او باید در 15 بازی، 14 گل به ثمر برساند تا این رکورد را بشکند.

رکورد فعلی در یوونتوس، متعلق به بازیکنی به نام سیویوری که اسطوره‌ی بیانکونری ها محسوب می‌شود. این بازیکن در 124 بازی به رکورد 100 گل رسیده است و اکنون رونالدو می‌خواهد رکورد او را بشکند و باید دید که موفق خواهد شد یا خیر.

1470