انتظاری: کم مانده بود به داور التماس کنیم

انتظاری: کم مانده بود به داور التماس کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک نفت مسجد سلیمان اعتقاد دارد روی او در بازی با ذوب آهن خطا پنالتی رخ داده و آن ها نیز از داوری ضرر کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، نفت مسجد سلیمان با کسب یک امتیاز در اصفهان رده پنجم جدول را مال خود کرد. نیما انتظاری در خصوص این دیدار گفت: شرایط ذوب آهن  در جدول نابسامان است و تمام تلاشش را کرد تا ببرد تا از فشار رها شود. ما بازی قبلی آنها را آنالیز کرده بودیم و می دانستیم که تیم خیلی خوبی هستند. هوای اصفهان هم سنگین بود و ما نیمه اول خیلی تحت فشار بودیم. ما از قبل کار  کرده بودیم و می دانستیم که دفاع ما باید سازماندهی شده باشد تا بتوانیم با امتیاز بیرون بیاییم. باید به این موضوع اشاره کنم که در ضدحملات موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم که می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم ولی در کل گرفتن یک امتیاز‌ در خانه حریف برای ما خیلی خوب بود .

این بازیکن اعتقاد دارد در یک صحنه باید روی او خطای پنالتی اعلام می شد. وی در این خصوص اظهار داشت: راستش ما دیگر کم مانده بود به داور التماس کنیم و بگوییم که پنالتی اتفاق افتاده ولی همه اعتقاد داشتند که پنالتی نبوده، داور خیلی به صحنه نزدیک بود، توپ به دست مدافع حریف خورد و بعداً در فیلم‌ دیدیم که کاملاً پنالتی بوده و در دقیقه ۵۰ آن اتفاق افتاد، به نظر من در هیاهوی ذوب‌آهنی‌ها برای گلشان که آفساید اعلام شد و البته ما می‌دانیم که درست بوده این صحنه گم شد و این اتفاق زودتر افتاد و چه بسا اگر آن صحنه را پنالتی اعلام می‌کردند سرنوشت بازی عوض می شد و بازی را ما می بردیم.

هافبک نفت مسجدسلیمان در خصوص اعتراضات ذوب‌آهنی‌ها به داور در صحنه‌ای که گلشان به اشتباه آفساید اعلام شد گفت: ما خودمان از داوری خیلی ضرر دیدیم چیزی نمی توان گفت. داوران باید دقت بیشتری کنند، تیم ها دارند هزینه می کنند و زحمت می کشند حیف است که این زحمات هدر رود، در همین بازی که ذوب آهنی ها ضرر کردند ما هم ضرر می کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با وجود مشکلاتی که دارند فکرش را می کرد که بتوانند به رده پنجم جدول برسند یا خیر گفت: ما بازی به بازی جلو می رویم، زمانی از فصل بوده که ما در رده سیزدهم جدول بودیم و با آن رتبه ناامید نشدیم و الان هم با رتبه پنجمی خیلی هیجان زده نمی شویم. شاید ما اولش به دلیل شرایط موجود  فقط به ماندن در لیگ برتر فکر میکردیم اما الان با توجه به عملکردمان اهداف بزرگی در سر داریم که با تلاش کردن می‌خواهیم همه آنها برسیم. تیم ما جوان و پر انرژی است و نشان داده تیم با کیفیتی است.

انتظاری در پایان در خصوص دیدار با استقلال افزود: ما خیلی تلاش کرده بودیم نتایجی بگیریم که قبل از بازی با استقلال تیم از لحاظ روحی شرایط خوبی داشته باشد و خدا را شکر با روحیه خوب به  بازی پا می‌گذاریم. استقلال صدر جدول و تیم قابل احترامی است و قطعا روز سختی برای ما است ولی ما هم ثابت کردیم مرد روز های سخت هستیم.

7474