مشکلات مالی شهرخودرو فرجی و قاسمی نژاد را پرسپولیسی می کند؟/ رحمتی همچنان مخالف تا پایان فصل

مشکلات مالی شهرخودرو فرجی و قاسمی نژاد را پرسپولیسی می کند؟/ رحمتی همچنان مخالف تا پایان فصل

پایگاه خبری فوتبالی- با توجه به مشکلات مالی باشگاه شهرخودرو مشهد این احتمال می رود که مدیران و کادرفنی این باشگاه با جدایی دو بازیکن خود موافقت کنند اما همچنان رحمتی مخالف این انتقالهاست.

به گزارش فوتبالی، در حالی که اخباری مبنی بر جدایی فرشاد فرجی و امین قاسمی نژاد دو بازیکن تاثیرگذار شهرخودرو مشهد از این تیم و پیوستن آنها به جمع شاگردان یحیی گل محمدی در نیم فصل منتشر شده است گفته می شود این باشگاه به دلیل مشکلات مالی که با آن دست و پنجه نرم می کند به احتمال فراوان با پیوستن این دو بازیکن به پرسپولیس موافقت خواهد کرد اما رحمتی فعلا با این انتقالها مخالف است.

یحیی گل محمدی و مدیران باشگاه پرسپولیس پیش از این و در نقل و انتقالات تابستانی تلاش زیادی انجام دادند تا فرجی و قاسمی نژاد را جذب کنند اما با مخالفت مهدی رحمتی این انتقال کنسل شد و اجازه جدایی به این دو بازیکن و پیوستن به پرسپولیس را نداد. این مخالفت همچنان ادامه دارد.

حالا با توجه به مشکلات قرمزها در خط دفاع و محرومیت عیسی آل کثیر در کنار نبود یک مکمل خوب برای مهدی عبدی در خط حمله باعث شده تا بحث انتقال این دو بازیکن به پرسپولیس دوباره داغ شود و با توجه به اینکه قبلا زیر نظر یحیی گل محمدی کار کرده اند و شناخت کافی از نوع بازی آنها دارد اگر مشکلی پیش نیاید شاید شاهد حضور این دو بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر به پرسپولیس باشیم.

شهرخودرو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به دلیل مشکلات مالی بازیکنان تاثیرگذار و باتجربه تیمش در فصل گذشته یعنی محمدرضا خلعتبری، محمد قاضی، محمدحسین مرادمند و میلاد سرلک را از دست داد و در فصل نقل و انتقالات هم نتوانست خریدهای موثری داشته باشد و مجبور شد لیگ را با تیم جوان و کم تجربه‌اش شروع کند.

امین قاسمی‌نژاد، بهترین گلزن شهرخودرو در لیگ و فرشاد فرجی، مدافع این تیم، در هفته های اخیر از ستاره‌های تیم مشهدی بودند و در بازی گذشته این تیم مقابل نساجی فرجی با ارسال بلندی توپ را پشت دفاع در اختیار قاسمی‌نژاد قرار داد تا او گلی 3 امتیازی برای تیم رحمتی به ثمر برساند. باید دید رحمتی به خاطر مشکلات مالی، کوتاه می آید یا اینکه تا پایان فصل بازیکنانش را از دست نمی‌دهد.

7655