استقلال به دنبال شکستن طلسم سایپا در آزادی

استقلال به دنبال شکستن طلسم سایپا در آزادی

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار دو تیم استقلال و سایپا در قالب هفته دوازدهم لیگ برتر امروز از ساعت 16:45 در ورزشگاه آزادی آغاز می شود.

به گزارش فوتبالی، دیدارهای استقلال و سایپا بیشتر مواقع جذاب از آب در می آید و نکته ای که پیش از بازی امروز باید به آن توجه داشت این است که آبی ها در سه فصل اخیر در بازی های خانگی خود مقابل سایپا در ورزشگاه آزادی موفق به پیروزی نشده اند.

 در بازی دور برگشت لیگ هفدهم و در ورزشگاه آزادی، استقلال تحت هدایت وینفرد شفر مقابل سایپای علی دایی به تساوی یک – یک رضایت داد. داریوش شجاعیان و رضا اسدی گلزنان دو تیم در آن بازی بودند. استقلال دور برگشت لیگ هجدهم بازهم در ورزشگاه آزادی برابر سایپا متوقف شد اما این‌بار با نتیجه صفر- صفر. 

استقلال و سایپا فصل گذشته در بازی هفته بیست و سوم لیگ نوزدهم در ورزشگاه آزادی به تساوی یک – یک رضایت دادند. در آن بازی استقلال با گل دقیقه15 ریگی از حریف پیش افتاد و در دقیقه45 این سایپا بود که با گل به خودی فرشید باقری به گل تساوی دست پیدا کرد.

حالا استقلال در بازی امروز باید تلاش کند تا در بازی خانگی برابر سایپا، بعد از سه سال به پیروزی دست پیدا کند و طلسم تساوی در بازی های خانگی را برابر سایپا بشکند البته استقلال فصل گذشته برابر سایپا در ورزشگاه شهر قدس به پیروزی4-0 دست پیدا کرد.

استقلال به سه امتیاز بازی امروز نیاز مبرم دارد تا جدا از هر نتیجه ای که در بازی روز دوشنبه بین دو تیم صنعت نفت آبادان و سپاهان به دست می آید خیالش بابت ادامه صدر نشینی راحت باشد.

تیم های استقلال، صنعت نفت آبادان و سپاهان به ترتیب با 22 - 21 - 19 امتیاز در رده اول تا سوم جدول رده بندی حضور دارند. 

9697