ضربه سنگین رونالدو به دولت عربستان؛ پول سعودی‌ها را نخواست!

ضربه سنگین رونالدو به دولت عربستان؛ پول سعودی‌ها را نخواست!

پایگاه خبری فوتبالی - دنیای تبلیغات سعی می کند که از شهرت و محبوبیت ستارگان ورزش دنیا استفاده کند و از آنها به عنوان چهره های تبلیغاتی نهایت بهره را ببرد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو پرطرفدارترین ورزشکار دنیا در شبکه های اجتماعی است و طبیعی است که خیلی از سازمان ها و شرکت های دنیا دوست داشته باشند که با او همکاری کنند اما نشریه تلگراف گزارش داده است که ستاره پرتغالی پیشنهاد نجومی که از جانب دولت عربستان و از طریق مقامات سازمان گردشگری این کشور دریافت کرده را رد کرده است.

بر اساس این پیشنهاد، ستاره یوونتوس باید به بخشی از کمپین تبلیغاتی دولت عربستان می پیوست و این کشور را به عنوان یک مرکز تبلیغاتی جذاب به دنیا معرفی می کرد و در ازایش سالانه شش میلیون یورو دریافت می کرد. این کمپین از ماه فوریه آغاز می شود که قرار است که تبلیغات زیادی از کشورهای مختلف نظیر تلویزیون های پولی بریتانیا با شعار "به عربستان خوش آمدید" پخش شود.  به نظر می رسد که دولت عربستان این پروژه را در ادامه روند سالهای اخیر برای بهبود وجهه خود آغاز کرده اما رونالدو دست رد به سینه شان زده است. بخشی از این پیشنهاد این بود که رونالدو باید به طور مداوم به عربستان سفر می کرد.

البته تلگراف گزارش داده است که مقامات دولت عربستان با مسی هم تماس گرفته اند هر چند که وکلای بازیکن آرژانتینی جزئیاتی را از این ماجرا در اختیار آنها قرار نداده است.

بسیاری از شخصیت های مشهور نگران هستند که پذیرش پیشنهاد دولت عربستان به وجهه آنها ضربه بزند و به همین خاطر ترجیح می دهند که با وجود سود هنگفت مالی این پیشنهادها را رد کنند چرا که عربستان سابقه خوبی در زمینه حقوق بشر ندارد.

4125